Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie przeprowadzenia diagnozy i rediagnozy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej dla dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 18 lat - uczestników projektu " Efekt-dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu diagnozy i rediagnozy psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej dla dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 18 lat - uczestników projektu „Efekt – dostępność i rozwój usług społecznych w Kielcach” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 – Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie: 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie: 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych. 2. Celem projektu jest ułatwienie dostępu i podnoszenie jakości usług społecznych poprzez m.in. udzielenie wsparcia indywidualnie dobranego do potrzeb i możliwości uczestników projektu. W ramach projektu realizowane będą m.in. działania diagnostyczne i terapeutyczne skierowane do dzieci i młodzieży z placówek wsparcia dziennego oraz ich rodziców prowadzące do zmniejszania deficytów rozwojowych i wspierania prawidłowego funkcjonowania rodzin. 3. Usługa ma obejmować diagnozę i rediagnozę uczestników projektu przeprowadzoną przez interdyscyplinarny zespół - psychologa, logopedę i pedagoga. Wskazane w diagnozie formy terapii uczestników projektu będzie realizował Zamawiający. 4. Świadczenie usługi ma być realizowane w dniach roboczych, w godzinach 08:00 - 18:00. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników projektu wyznaczonych do diagnozy/rediagnozy wraz z potrzebnymi danymi. 6. Harmonogramy realizacji usługi będą ustalane przez Zamawiającego i Wykonawcę mailowo, indywidualnie dla każdego uczestnika projektu i przekazywane Wykonawcy z 5– dniowym wyprzedzeniem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji realizowanej usługi obejmującej pisemne opinie z diagnozy zawierające zalecenia terapeutyczne dla każdego uczestnika projektu, pisemne opinie z rediagnozy podsumowującej realizację planu terapeutycznego dziecka, listy obecności ze spotkań diagnostycznych zawierające daty spotkań, liczbę godzin, podpisy uczestników/rodzica/opiekuna prawnego i prowadzącego diagnozę/rediagnozę wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Dokumentacja wykonania usługi zostanie odebrana przez Zamawiającego na podstawie uzgodnionych protokołów odbioru. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga aby przez cały okres realizacji usługi wykonawca zatrudniał na umowę o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy, Dz. U z 2018.108 - t.j. z dnia 2018.01.12) co najmniej jednego pracownika (psychologa lub logopedę lub pedagoga) bezpośrednio związanego z wykonywaniem usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników projektu skierowana do diagnozy i w związku z tym ilość godzin diagnoz może zostać zwiększona o max. 10% w stosunku do ogólnej liczy uczestników projektu. Zwiększenie takie nastąpi w sytuacji skierowania osoby z listy rezerwowej do projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ustawy lub oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki i zakres udostępnienia innego podmiotu określa art. 22 a ust Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy w oryginale złączyć do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr 3 do SIWZ. 4. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- zał. nr 1b do SIWZ (do punktacji). 5. Oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 1a do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Nabór kadry związanej ze świadczeniem przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej dla Uczestników Projektu pn. „Równość +”
Dodano: 2024-02-06 - „Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-10-03 - Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych oraz indywidualnego wsparcia dla dzieci w wieku 7-16 lat i ich rodzin w ramach projektu pn.: „Rozwijamy talenty dzieci i młodzieży z Gminy Ożarów” Indywidualne konsultacje z psychologiem dla rodziców w Świetlicy Środowiskowej w Ożarowie
Dodano: 2019-07-16