Przetargi.pl
Montaż lamp hybrydowych w miejscowości Długie

GMINA KIERNOZIA ogłasza przetarg

  • Adres: 99-412 Kiernozia, ul. Sobocka 1 A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 277-90-80 , fax. 24 277-90-80
  • Data zamieszczenia: 2023-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KIERNOZIA
    ul. Sobocka 1 A
    99-412 Kiernozia, woj. łódzkie
    tel. 24 277-90-80, fax. 24 277-90-80
    REGON: 611015684
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż lamp hybrydowych w miejscowości Długie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Montaż lamp hybrydowych w miejscowości Długie”.2. Zadanie obejmuje montaż 18 sztuk hybrydowych lamp ulicznych zlokalizowanych w miejscowości Długie na terenie gminy Kiernozia: - działka ewid. nr 6 – 11 szt.- działka ewid. nr 10 – 7 szt.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:1) roboty pomiarowe (obsługa geodezyjna),2) wykopy ręczne,3) montaż słupów oświetleniowych,4) układanie bednarki,5) wykonanie pomiarów elektrycznych6) roboty towarzyszące3. Gwarancja:3.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. 3.2. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). 3.3. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 12 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach