Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury oświetlenia drogowego na terenie Gminy Osjaków

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438423391
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 438423391
    REGON: 730934677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.osjakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury oświetlenia drogowego na terenie Gminy Osjaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ:- Przeprowadzenie wizji lokalnej dla każdej lokalizacji nowego punktu świetlnego,- przygotowanie dokumentacji technicznej i projektowej zadania „Modernizacja infrastruktury oświetlenia drogowego na terenie Gminy Osjaków” wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień, w tym uzgodnienia z właściwym rejonem energetycznym, operatorem systemu dystrybucyjnego itd.- dowieszenie na zamontowanych wysięgnikach 117 szt. opraw typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia zgodnie z normą PN-EN13201, - budowę (222 szt.) nowych punktów oświetlenia ulicznego tj. słupów wraz z niezbędnym osprzętem i oprawami oświetleniowymi typu LED,- montaż 20 nowych punktów pomiarowo-sterowniczych oświetlenia ulicznego, - wykonanie projektów fotometrycznych, badań i pomiarów wykonanej instalacji,- zainstalowanie i uruchomienie indywidualnego systemu sterowania oświetleniem ulicznym wszystkich wymienianych punktów (przez punkt oświetlenia ulicznego rozumie się oprawę oświetleniową zainstalowaną na słupie),- sporządzenie dokumentacji powykonawczej, - sporządzenie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu sterowania,- przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi, konserwacji, dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń, oraz kompletu kart gwarancyjnych.Szczegółowy zakres opisany został w SWZ i załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium:1. Wadium w wysokości 15.000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert;2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu,b. gwarancji bankowej,c. gwarancji ubezpieczeniowej,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty, jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:12 9251 1019 0011 1285 2000 0080Z dopiskiem „Wadium” i podaniem nr postępowania o udzielenie zamówienia publicznego1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.3. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1, 2, 4 i 5 ustawy Pzp.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej;b. Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);b) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:- 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegającej na modernizacji lub budowie lub rozbudowie (w tym: z dostawą, montażemi uruchomieniem) oświetlenia drogowego lub budowie bądź modernizacji oświetlenia obiektów o wartości robót co najmniej 500.000,00 złotych brutto;2) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności – posiadających wymagane uprawnienia i certyfikaty, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.:a. zapewni 1 osobę – projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie zawodowew wykonaniu projektu na co najmniej 1 inwestycji związanejz budową/ przebudową/ modernizacją/ rozbudową infrastruktury oświetlenia drogowego/ulicznego o wartości min. 500.000,00 zł brutto (należy wskazać nazwę Zamawiającego, datę zakończenia inwestycji, nazwę zadania, wartość robót, podstawę dysponowania);b. zapewni 1 osobę do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego;c. zapewni 1 osobę do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającąco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu prawa budowlanego.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobytew innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane,z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach