Przetargi.pl
Montaż instalacji fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej Gminy Prusice

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej Gminy Prusice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pt. „Montaż instalacji fotowoltaicznych do wytwarzania energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej Gminy Prusice” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie prac przedprojektowych, projektowych, dostawa i montaż siedmiu instalacji fotowoltaicznych w lokalizacjach przedstawionych w tabeli, dostawa i montaż urządzeń magazynowania energii (akumulatorów) 3. Instalacje powinny posiadać techniczną zdolność przyłączenia do sieci energetycznej i działania w układzie on-grid (możliwość zmiany stanu prawnego). Zamówienie obejmie ponadto dostawę i montaż wszystkich opisanych powyżej składowych planowanych instalacji fotowoltaicznych oraz prace związane z bezpośrednim wdrożeniem systemu: połączenie systemu, podłączenie, pomiary. 4. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w formule zaprojektuj i wybuduj. 5. Zamawiający planuje montaż 523 paneli polikrystalicznych o średniej mocy nominalnej ok. 260 Wp każdy, co łącznie pozwoli na stworzenie pięciu mikroinstalacji o łącznej mocy szczytowej wynoszącej 135,98 kW. Minimalna sprawność panelu powinna wynosić 16%, na każdym panelu powinno znajdować się 60 ogniw 6-calowych (w układzie 6 x 10). Wymiary pojedynczego panelu nie powinny przekraczać parametrów: 1638 x 982 x 40 mm, a waga powinna zawierać się w przedziale 17,5 – 18,5 kg. Panele powinny pracować w zakresie temperatur od -40 do +85 stopni Celsjusza. 6. Inwertery – w przypadku budowanej instalacji nabytych zostanie łącznie 22 inwerterów: 3 inwertery o maksymalnej mocy zasilającej 12 kW, 19 inwerterów o maksymalnej mocy zasilającej 4,6 kW. 7. Inwerter (4,6 kW) powinien pracować w zakresie napięcia DC 335 – 800 V, maksymalnego przedziału wejściowej mocy nominalnej 4,7 – 5,2 kW, maksymalnej mocy wyjścia 4,6 kW, częstotliwość wyjściowa 47/63 Hz. Sprawność urządzeń powinna wynieść minimum 97% (JRC/Ispra standard). Urządzenie powinno być wyposażone w rejestrator danych z możliwością przesyłania danych (Wi-Fi/RJ-45) do serwera i dalszego udostępniania on-line. 8. Inwerter (12 kW) powinien pracować w zakresie napięcia DC 220 – 470 V, maksymalnego przedziału wejściowej mocy nominalnej do 10,5 kW, maksymalnej mocy wyjścia 12 kW, częstotliwość wyjściowa 50/60 Hz. Sprawność urządzeń powinna wynieść minimum 97% (JRC/Ispra standard). Urządzenie powinno być wyposażone w rejestrator danych z możliwością przesyłania danych (Wi-Fi/RJ-45) do serwera i dalszego udostępniania on-line. 9. System magazynowania energii (akumulatorowy) – w celu skutecznej obsługi instalacji w zakresie zrównoważonych dostaw energii do zasilanego obiektu i magazynowania nadwyżek energii. Zastosowanie systemów akumulatorowych będzie polegać na agregacji nadwyżek energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacjach fotowoltaicznych, w celu ich wykorzystania w czasie, gdy bieżąca produkcja energii nie będzie wystarczająca dla pokrycia zapotrzebowania zaopatrywanych w energię obiektów, na których będą one zainstalowane. Inwestor zamierza nabyć 75 urządzeń o pojemności baterii do 1 kWh energii każdy. Urządzenia będą posiadać akumulatory litowo-jonowe, będące jednym z najnowszych rozwiązań wśród ogniw ładowalnych stosowanych w instalacjach fotowoltaicznych. Żywotność każdej baterii powinna wynieść co najmniej 6000 cykli. Pozostałe parametry akumulatorów: maksymalna moc wejściowa – 6,6 kW, maksymalne napięcie wejściowe - 550 V, moc wyjściowa – 4 kW, nominalne napięcie wyjściowe - 230 V, sprawność inwertera - min. 95%, moc baterii – 2 kW, waga – ok. 100 kg, temperatura pracy: -10 do 40 stopni Celsjusza, trwałość urządzenia: min. 6000 cykli. 10. System mocowań - Inwestor zamierza nabyć system mocowań pozwalający na zamontowanie 523 paneli fotowoltaicznych na powierzchni dachów wskazanych lokalizacji i obiektów. Stelaże i pozostałe elementy systemu mocowań powinny pozwolić na zachowanie optymalnego kąta nachylenia paneli: od 20 do 35 stopni. Duże elementy systemu powinny być wytłaczane w aluminium, małe części z nierdzewnej stali. 11. System łącznościowy i okablowania - oparty o kable wykonane w technologii analogicznej dla SOLARFLEX-X PV1-F lub analogicznych, dostępnych na rynku, z uwzględnieniem złączy na panelach i wszystkich składowych elementów planowanych systemów w ramach mikroinstalacji. Składowa obejmie całość okablowania, przewodów, konektorów i systemów połączeń z siecią elektryczną poszczególnych obiektów oraz systemem akumulatorowym do magazynowania nadwyżek energii. 12. Stworzenie instalacji elektrycznej - poza standardowymi elementami instalacji obejmującej rzeczowy zakres projektu, pozwalający na funkcjonowanie instalacji fotowoltaicznej i sprawne podłączenie do zewnętrznych sieci, wdrożony zostanie system pomiaru efektywności instalacji (monitoringu i wymiany informacji). Każdy panel będzie wyposażony, w co najmniej 350 sensorów, które będą na bieżąco dokonywać pomiarów dotyczących ilości absorbowanej mocy przez panele, które będą mogły być porównywane w czasie rzeczywistym do ilości mocy oddawanej przez system. Pozwoli to na prowadzenie bieżącego monitoringu pracy całej instalacji i optymalizacja zarządzania procesem magazynowania i wykorzystania energii w poszczególnych obiektach. 13. Projekty oraz instalacje fotowoltaiczne powinny być tak skonfigurowane, aby na wypadek zmian prawnych, możliwa był zmiana systemu z „off grid” na „on grid”. 14. Zamówienie obejmie ponadto dostawę i montaż wszystkich opisanych powyżej składowych planowanych instalacji fotowoltaicznych oraz prace związane z bezpośrednim wdrożeniem systemu: połączenie systemu, podłączenie, pomiary. 15. Do zakresu zamówienia należy przeprowadzenie wizji lokalnej, obmiary, dokumentacja fotograficzna, wyliczenia, wizualizacje, analizy zużycia energii elektrycznej, przygotowanie szczegółowych schematów systemów (dla każdego obiektu), projekty elektryczne, projekty systemów magazynowania energii, projekty instalacyjne. 16. Cechy jakościowe: 1) Sprawność inwerterów powinna wynieść minimum 97% (JRC/Ispra standard). 2) Akumulatory litowo-jonowe, powinny mieć żywotność (każdej baterii) co najmniej 6000 cykli. Minimum 25-letnia gwarancja na uzysk mocy: po pierwszym roku panele będą dostarczały co najmniej 97,5% mocy wyjściowej, od roku 2 do roku 25 spadek uzysku mocy będzie nie większy niż 0,7% rocznie, w 25 roku rzeczywista moc będzie nie mniejsza niż 80,7% mocy nominalnej. (Dodatkowo, nieodwołalna polisa ubezpieczeniowa odpowiadająca warunkom gwarancji przez cały jej okres 25 lat). 3) Polska Norma: PN-EN 61730-1:2007 ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) – Część 1: Wymagania dotyczące konstrukcji PN-EN 61730-2:2007 Ocena bezpieczeństwa modułu fotowoltaicznego (PV) – Część 2: Wymagania dotyczące badań PN-EN 62108:2008 Moduły fotowoltaiczne oraz systemy z koncentratorami światła (CPV) – Kwalifikacja konstrukcji i zatwierdzenie typu Projekt PN – pr EN 62109-1Bezpieczeństwo konwerterów mocy w fotowoltaicznych systemach energetycznych Projekt PN – pr EN 62509 Parametry i działanie urządzeń kontrolujących proces ładowania baterii w systemach fotowoltaicznych. 17. Ilość: 1) 523 paneli polikrystalicznych o średniej mocy nominalnej ok. 260 Wp każdy, 2) 22 inwertery: 3 inwertery o maksymalnej mocy zasilającej 12 kW, 19 inwerterów o maksymalnej mocy zasilającej 4,6 kW, 3) 7 systemów magazynowania energii (akumulatorowych), 4) 7 systemów mocowań; 7 systemów łącznościowych i okablowania - opartych o kable wykonane w technologii analogicznej dla SOLARFLEX-X PV1-F lub analogicznych. 18. Szczegółowy opis zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy zwany także PFU oraz projekt umowy. 19. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia etapie projektowania jest między innymi: 1) wyznaczenie ze swojej strony Projektanta-lidera do roboczych konsultacji z Zamawiającym uprawnionego do udzielania wyjaśnień dotyczących wykonywanej dokumentacji projektowej; 2) prowadzenie roboczych konsultacji (potwierdzonych pisemnie) z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych i standardów wykończenia; 3) uzgodnienia dokumentacji projektowej przez wszystkich, wymaganych prawem rzeczoznawców. 20. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia na etapie wykonania robót budowlanych jest: 1) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 t.j) oraz aktami wykonawczymi do ustawy zwanymi łącznie dalej prawem budowlanym w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Przy czym Zamawiający wymaga, aby: a) osoba pełniącą funkcje kierownika budowy była obecna na budowie minimum 3 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, b) osoby pełniące funkcje kierowników robót poszczególnych branż były obecne na budowie w trakcie realizacji robót obejmujących dane branże minimum 2 dni w tygodniu przez 2 godziny dziennie, c) obowiązkiem kierownika budowy oraz kierowników robót będzie uczestniczenie w radach budowy, które odbywać będą na wniosek którejś ze stron w miarę bieżących potrzeb; 2) zapewnienie nadzoru autorskiego przez zespół projektowy opracowujący dokumentację projektową między innymi w zakresie: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót zgodności realizacji z projektem, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 21. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami prawa w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j), 2) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462) 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 t.j). 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz.U. Nr 120, poz. 1126), 5) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 6) innymi obowiązującymi przepisami; 4) Dokumentacja projektowa ponadto winna zawierać również wszelkie niezbędne uzgodnienia i decyzje oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5) Stosowane podczas wykonywania robót budowlanych materiały i urządzenia winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, znaki bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Materiały winny zostać przekazane do kontroli i wykorzystania inspektorowi nadzoru inwestorskiego w dniu sprowadzenia materiałów na plac budowy i przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań, certyfikatów, kart technicznych, autoryzacji i atestów oraz deklaracji zgodności z Polskimi i Europejskimi Normami na materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia. 6) Inspektor Nadzoru ma prawo w każdym momencie realizacji umowy, odrzucić każdą cześć robót, użyte materiały i zmontowane urządzenia, jeżeli nie będą one zgodne z powyższymi wymaganiami. Odrzucenie powinno nastąpić w formie pisemnej niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu robocze wersje dokumentacji projektowej w Urzędzie Miasta i Gminy Prusice do akceptacji. 8) Zamawiający sprawdzi dokumentację projektową i w ciągu 7 dni oświadczy, czy je przyjmuje i zezwala na wystąpienie na jej podstawie do odpowiednich organów o wydanie odpowiednich decyzji, czy też żąda dokonania określonych poprawek wyznaczając termin na ich wykonanie. 9) Dokumentacja projektowa przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego. 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z materiałami wyjściowymi do projektowania, umowa i SIWZ. Załączony do PFU szacunkowa ilość w postaci przedmiaru robót stanowi wyłącznie orientacyjny zakres robót budowlanych. 23. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści w 2 egzemplarzach (w tym oryginał.), w skład której wejdą m.in.: a) dziennik budowy, b) oświadczenie Kierownika budowy, c) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, d) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, e) protokoły badań i prób, f) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, g) dokumentacja fotograficzna, h) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, i) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego. 24. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 t.j.). Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) montaż kompletnych instalacji wraz z systemem magazynowania energii. 25. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 24, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników wraz z podaniem imion i nazwisk osób zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 25 1) i 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości 5.000 zł, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 25 1) i 2) SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 25 000,00 zł. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy",  zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.", 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach