Przetargi.pl
Koszenie skarp rowów i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych w latach 2017-2019

Powiat Górowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 65 544 39 00 , fax. 65 543 35 11
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Górowski
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 65 544 39 00, fax. 65 543 35 11
    REGON: 41105046800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie skarp rowów i poboczy w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych w latach 2017-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwukrotne mechaniczne wykonanie koszenia traw i chwastów w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych wraz z ręcznym obkaszaniem elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (znaków, drzew, poręczy i innych urządzeń) znajdujących się po obu stronach drogi na terenie Powiatu Górowskiego w latach 2017-2019 Łączna powierzchnia koszenia 862429 m2 Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać zakres i terminy prac z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Zamawiający będzie ustalał zakres prac w formie zleceń z ustaleniem terminu ich wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości powierzchni przeznaczonej do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia. Rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej powierzchni wykoszonego pobocza. Wykonawca przystępujący do koszenia trawy i niszczenia chwastów powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: a) kosiarek - kosiarki bijakowej wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika o mocy min 70KM, do koszenia na skarpach i przeciwskarpach z wysięgiem bocznym (ciągnik nie może poruszać się po nieskoszonej trawie), - kosiarki bijakowej wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika o mocy min 70KM, do koszenia na skarpach i przeciwskarpach z ramieniem o zasięgu od 4,0m, - kosiarki trawnikowej spalinowej, do koszenia na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, parkingi, szczególnie przy drogach oraz zieleń osiedlową, - kosiarki żyłkowej, spalinowej lub elektrycznej, do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych, Obowiązki Wykonawcy robót a) oznakowanie robót zgodnie z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym dla robót szybko postępujących, b) wyposażenie pojazdów w lampy błyskowe koloru pomarańczowego, c) wyposażenie pracowników w kamizelki ostrzegawcze koloru pomarańczowego, d) prowadzenie robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i nie utrudniający ruch pojazdów i pieszych, e) przestrzeganie przepisów bhp, f) nieodpłatne wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania robót, g) wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych, tzn. pod barierami i poręczami, wokół słupków znaków drogowych oraz drzew, h) Zamawiający oczekuje wykonania robót w sposób mechaniczny gwarantujący szybki postęp i dobrą jakość robót, i) nierozdrobnione części traw należy zebrać i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach wynagrodzenia z tytułu koszenia poboczy oraz skarp rowów dróg powiatowych. Warunki odbioru robót a) po wykoszeniu poboczy Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do odbioru wykonane na drogach roboty, w ciągu 3 (trzech) dni zostanie wykonany odbiór z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, b) z przeprowadzonego odbioru sporządzany jest protokół odbioru częściowego robót, podający m. innymi faktyczną (rzeczywistą) wykoszoną powierzchnię poboczy, którą podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy, c) protokół odbioru częściowego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT za wykonanie koszenia, d) fakturowanie usługi następuje oddzielnie po ukończeniu każdego koszenia w ramach poszczególnych zadań.. Prace przy koszeniu poboczy należy prowadzić w sposób następujący: a) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym dla robót szybko postępujących oraz oznakowanie odcinków dróg na których aktualnie wykonywane będą prace znakami A-14 i podaniem długości danego odcinka, b) pojazdy muszą obowiązkowo być wyposażone w błyskowe lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego, c) niedopuszczalne jest używanie kosiarek rotacyjnych, d) do koszenia w miejscach niedostępnych takich jak: znaki drogowe, bariery energochłonne, drzewa oraz inne urządzenia drogowe należy wykonać kosami mechanicznymi (żyłkowymi). Użycie tego rodzaju sprzętu obliguje wykonawcę do zebrania mechanicznego lub ręcznego i utylizacji wykoszonej trawy. Bezpieczeństwo i higiena pracy: a) kosiarki i sprzęt drobny stosowany przy robotach musi być sprawny i sprawdzony przed użyciem, a narzędzia ostre i prawidłowo osadzone, b) pracownicy zatrudnieni przy w/w pracach powinni posiadać odzież i obuwie ochronne oraz wyposażeni być w sprzęt ochrony osobistej (rękawice, kamizelki ostrzegawcze, maski ochronne), c) niedopuszczalne jest prowadzenie robót w warunkach złej widoczności tj. podczas mgły, ulewnego deszczu, po zmierzchu, d) prowadzenie w strefie roboczej w tym samym czasie innych prac jest zabronione. Odpowiedzialność Wykonawcy : Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) prawidłowe prowadzenie robót b) oznakowanie robót, maszyn oraz pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami c) oznakowanie odcinków dróg, na których wykonywane są roboty znakami A-14 d) szkody powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Rozliczenie z tytułu realizacji zamówienia : a) Rozliczenie będzie się odbywało na podstawie protokołów częściowego odbioru robót podpisanych przez przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego po wykonaniu koszenia b) Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ilości w m2 wykoszonych poboczy, trawników oraz ceny jednostkowej określonej w ofercie. c) Za jednostkę miary przyjmuje się 1 m2. Dokładny zakres robót opisano w: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77112000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach