Przetargi.pl
Montaż i wymianę lamp oświetlenia ulicznego w Gminie Jabłonka

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1/206 1/206
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
    REGON: 00054325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i wymianę lamp oświetlenia ulicznego w Gminie Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest montaż i wymianę lamp oświetlenia ulicznego w Gminie Jabłonka w następujących miejscowościach: Chyżne, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna, Zubrzyca Górna zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ze złożoną ofertą, oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności: A. Wieś Chyżne 1. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Chyżne, przysiółek Bugaj i Zawodzie. B. Wieś Jabłonka 1. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Sobieskiego, obok drogi T-T na odcinku o km 756+490 do km 757+180. 2. Budowa sieci oświetlenia ulicznego na ulicy B. Prusa wraz z przebudową fragmentu sieci niskiego napięcia kolidującej z projektowaną siecią. 3. Zaprojektuj i wybuduj oświetlenie drogi i mostu koło Państwa Żądłów. Długość odcinka do oświetlenia ok. 50 mb. Droga gminna o ew. 4198. 4. Zaprojektuj i wybuduj oświetlenie uliczne na ulicy Kamieniec długość odcinka ok. 100 m. C. Wieś Lipnica Mała. 1. Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego na słupie o nr 47/1 i 47/2, STTR nr 6 (6672) Lipnica Mała. Przewód AsXSn 2 x 25 mm? o długości 100 mb + 2 lampy sodowe o mocy 70 W każda. 2. Budowa oświetlenia ulicznego od mostu w stronę warsztatu samochodowego. D. Wieś Orawka 1.Montaż i wymiana po 1 lampie oświetlenia ulicznego na istniejącym słupie nr 8 i 7 poniżej cmentarza, STTR nr 4 (6815) Orawka. 2.Montaż 1 lampy oświetlenia ulicznego na istniejącym słupie nr 30/4, STTR nr 5 (6274) słup nr 35. Przewód AsXSn 2x25mm? o długości 100 mb. E. Wieś Podwilk 1.Montaż 3 lamp oświetlenia ulicznego na istniejących słupach o nr 619, 620 i 621. STTR nr 5 (6333) -droga do składu budowlanego. Przewód AsXSn 2 x 25 mm? o długości 150 mb. Warunki techniczne nr WP/038128/2013/009R06 z dnia 2013.06.05. 2. Montaż 22 lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Podwilk obok drogi powiatowej K 1678 Podwilk-Raba Wyżna. 3. Budowa odcinka linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podwilk, działka Ew. 8575, 8574, obok drogi T-7. F. Wieś Zubrzyca Dolna 1. Wymiana 3 lamp rtęciowych oświetlenia ulicznego obok drogi wojewódzkiej powyżej remizy OSP. Słup nr 204,211 i 213 ,STTR nr 6 (6876), na lampy sodowe o mocy 70 W każda. 2.Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego- droga do dzwonnicy- słup nr 406 i 409. STTR nr 5 (6875) koło rozlewni gazu. Przewód AsXSn 2 x 25mm? o długości 200 mb. 3.Budowa sieci oświetlenia ulicznego, odcinek nr III - stacja transformatorowa nr 2 (6303) Zubrzyca Dolna. G. Wieś Zubrzyca Górna 1. Montaż 13 lamp oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Zubrzyca Górna. Razem -13 lamp sodowych o mocy 70W każda + 1500mb przewód AsXSn 2 x 25 mm? o długości 1500 mb. 2. Zaprojektuj i wybuduj oświetlenie uliczne obok drogi o nr ew. 10598/1 i 10598/2 w Zubrzycy Górnej Długość odcinka do oświetlenia ok. 200 mb, montaż 5 lamp o mocy 70Wat każda, w tym jedna na istniejącym słupie o nr 6. 3. Uwaga: 3.1. Na całość wykonanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać: protokoły pomiarów uziemień, protokoły badania oporności instalacji, protokoły montażu ustojów w miejscach przewidzianych do ich montażu w dokumentacji projektowej, dokumentację geodezyjną powykonawczą dla zadania wyszczególnionego w pkt A ppkt 1. pkt B ppkt 1, ppkt 2, ppkt 3, ppkt 4, pkt C ppkt 2, pkt E ppkt 2, ppkt 3, pkt F ppkt 3, pkt G ppkt 2. 3.2. Dokonać zgłoszenia całości wykonanych prac, na obowiązujących drukach, w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu. Wypełnić oświadczenia kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową na drukach obowiązujących w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu oraz Wojewódzkim Inspektoracie Nadzoru Budowlanego Krakowie. Na całość prac należy dokonać niezbędnych wyłączeń po ich opłaceniu przez wykonawcę w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu. 3.3. Dla zadania wyszczególnionego w pkt B ppkt 1 i pkt E ppkt 2 i ppkt 3 należy opracować projekt organizacji ruchu, na czas prac w pasie drogi T-7 oraz drogi powiatowej Podwilk - Raba Wyżna. Projekty należy zatwierdzić w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie Rejon w Nowym Targu oraz w Powiatowym Zarządzie Dróg w Nowym Targu. 3.4. Termin wykonania zadania wyszczególnionego w pkt B ppkt 3 i 4 oraz pkt G ppkt 2 do 30 listopada 2014 roku, pozostałe zadanie wyszczególnione w niniejszym opisie do 30 września 2014 roku. 4. Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 5. CPV 45.31.61.00 - 6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.61.10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.00 - 4 instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.22.00 - 4 roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 9 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 11 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 12 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 7. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń, jakie przytoczono w projekcie budowlanym, przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami, co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych Standarów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia i nie powodują naruszenia warunków, na podstawie, których wydano decyzję - pozwolenia na budowę. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, aprobaty certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 8. Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. 9. Wymagany okres gwarancji: -na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem Wadium przetargowe na Montaż i wymiana lamp oświetlenia ulicznego w Gminie Jabłonka 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka - kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27-06-2014 roku do godz. 10:00. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach