Przetargi.pl
Montaż 2 szt klap oddymiających w Budynku Oddziału Zakaźnego

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 361 58 17 , fax. (041) 361 58 17
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
    ul. Langiewicza 2 2
    25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż 2 szt klap oddymiających w Budynku Oddziału Zakaźnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia publicznego: ROBOTA BUDOWLANA 2.Przedmiotem zamówienia jest montaż klap oddymiających C 140- 2 sztuk o wym. 140 x 140cm z kopułą z poliwęglanu dwukomorowego wyposażona w siłownik wrzecionowy /Mercor/. 3.Numery klasyfikacji zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie: dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarem robót. 5.Zakres przedmiotu zamówienia: wykucie otworów w dachu na osadzenie klapy oddymiającej montaż belek stalowych wykonanie płyty żelbetowej montaż konstrukcji wsporczej ścianki obłożenie konstrukcji stalowej płytami obudowa ścianki malowanie obudowy usunięcie gruzu, wywiezienie gruzu wyniesienie z budynku i odwiezienie zdemontowanych drzwi, okien montaż instalacji oddymiania na klatce schodowej Oddziału Zakaźnego. 6. Wymaga się, aby wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, dokonać wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 7.Przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty pozwalające zamontować je w obiektach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8.Użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i aprobaty techniczne dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiektach służby zdrowia, na terenie Polski. 9.Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania ( zaproponowania w ofercie) inne odpowiedniki rynkowe, równoważne z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie takich samych ( lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 10.Oferowany okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 48 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego. 11.Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 13.Protokolarne przekazanie terenu robót dla Wykonawcy. 14.Roboty winny być wykonane zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną. 15. Zamawiający wskaże punkt poboru energii elektrycznej i wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : a) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą , że dysponują osobą , która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem budowlanym w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; wykażą, że dysponują osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4. Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy ( według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji), w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia : z podaniem ich wartości, przedmiotu (wymienionego w specyfikacji tj. montaż klap), dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (zał. nr3) b)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr6) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- w tym kierownik robót , który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie niezbędnych do wykonania robót. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w danej specjalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). 6.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: a) W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. b) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( art. 141 ustawy). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy i oświadczenia, że przedmiot zamówienia jest wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/ osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.8 ustawy. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału, załączyć kosztorys ofertowy (z którego wynikać będzie wysokość ceny wpisanej na formularzu ofertowym), zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w SIWZ, wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie służby zdrowia i posiadają wymagane prawem dokumenty, wykonawca zobowiązuje się przedstawić w/w na każde żądanie Zamawiającego, wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach