Przetargi.pl
Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Zdrojowej 5, ul. Szkolnej 5 i ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2012-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Zdrojowej 5, ul. Szkolnej 5 i ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na monitoringu, obsłudze i konserwacji systemów alarmowych dla budynków znajdujących się przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Zdrojowej 5, ul. Szkolnej 5 oraz ul. Kaszubskiej 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Zasadniczym celem jest sprawne działanie monitoringu, jego niezawodność oraz szybka i skuteczna interwencja w przypadku włamania lub innego zdarzenia: 1) utrzymanie monitoringu w stałej sprawności technicznej (w tym usuwanie awarii systemu i dokonywanie drobnych napraw na wezwanie telefoniczne użytkownika). Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Zeszyt Przeglądów i Konserwacji, w którym odnotowane będą wszelkie czynności wykonywane przy instalacji w danym obiekcie wraz z wykazem zużytych materiałów. Inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego, będzie nadzorował ww. prace - przyjęcie protokołu z przeprowadzonej kontroli będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia. 2) wykonanie napraw systemu alarmowego polegających na wymianie elementów takich jak akumulatory, czujki dozorowe, sygnalizatory, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający będzie pokrywał koszty napraw na podstawie odrębnej faktury wystawionej przez Wykonawcę. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie spisany przez Zamawiającego protokół z przeprowadzonych czynności pozytywnego odbioru prac i podpisany przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. Czynności wchodzące w zakres monitoringu: 1. Dozór radiowy obiektów przy ul. Zdrojowej 5, ul. Szkolnej 5 oraz ul. Kaszubskiej 2 przez całą dobę oraz obiektów przy ul. 1 Maja 55 i ul. Dworcowej 17E w dni wolne od pracy, niedziele i święta - przez całą dobę, w dni robocze - poza godzinami pracy Zamawiającego, czyli od godz. 19:00 do godz. 7:00. 2. Udział grupy interwencyjnej w zabezpieczeniu monitorowanych obiektów. W przypadku zaistnienia alarmu grupa interwencyjna udaje się na miejsce zdarzenia w czasie do 8 min w dzień i do 5 min w nocy, od odbioru sygnału przez operatora Stacji Monitorowania i dokonuje zewnętrznych oględzin obiektu zgodnie z instrukcją postępowania na wypadek włamania: a) w przypadku stwierdzenia włamania do obiektu zabezpiecza obiekt z zewnątrz, b) nie dopuszcza do miejsca zdarzenia osób postronnych, c) podejmuje interwencję w wypadku prób opuszczenia obiektu przez włamywaczy, d) zawiadamia policję, e) zawiadamia osoby wskazane przez Zamawiającego, f) podejmuje inne nieopisane wyżej czynności a przewidziane w opracowanej i zatwierdzonej przez użytkownika i administratora obiektu instrukcji postępowania ma wypadek włamania. Podstawowe dane techniczne budynków: 1) ul. 1 Maja 55 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 416/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 1845,00 m3 powierzchnia użytkowa 419,00 m2 powierzchnia zabudowy 256,00 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne, częściowo podpiwniczony 2) ul. Dworcowa 17 E Biura DT lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 264,76 m2 powierzchnia zabudowy 168,24 m2 ilość kondygnacji 2 kondygnacje naziemne Szatnie + łaźnie lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 117,22 m2 powierzchnia zabudowy 150,80 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Szatnie + archiwum lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 83,47 m2 powierzchnia zabudowy 115,87 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Garaże lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/54 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 111,30 m2 powierzchnia zabudowy 128,82 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja Magazyny lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 860/50 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, powierzchnia użytkowa 205,68 m2 powierzchnia zabudowy 220,00 m2 ilość kondygnacji 1 kondygnacja 3) ul. Szkolna 5 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 113/2 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 15866,00 m3 powierzchnia użytkowa 3524,87 m2 powierzchnia zabudowy 1967,60 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna 4) ul. Zdrojowa 5 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 886/41 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 3960,00 m3 powierzchnia użytkowa 934,60 m2 powierzchnia zabudowy 330,36 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna 5) ul. Kaszubska 2 lokalizacja budynku - budynek usytuowany jest na działce 495/1 stanowiącej własność gminy Jastrzębie-Zdrój, kubatura 13565,00 m3 powierzchnia użytkowa 3979,92 m2 powierzchnia zabudowy 2024,40 m2 ilość kondygnacji 3 kondygnacje naziemne, 1 kondygnacja podziemna Warunki ogólne. a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia praczgodnie z przyjętym zakresem, do przestrzegania zasad wykonywania usług zawartych w SIWZ i wykonywania tych prac zgodnie z przepisami BHP. b) Do wykonywania zadania należy używać materiały i urządzenia posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania. c) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z przepisów prawa, w tym prawa miejscowego. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag co do jakości sprzętu wykorzystywanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. e) Wszelkie zastrzeżenia lub uchybienia spisywanę będą w formie notatek służbowych, stosownych protokołów. Zastrzeżenia lub uchybienia podlegać będą eliminacji w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego. f) Odzież robocza, którą Wykonawca zapewnia dla swoich pracowników, winna posiadać widoczne logo firmy. Pojazdy użyte do realizacji zamówienia również powinny posiadać logo firmy. g) Za wypadki i szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac odpowiada Wykonawca. h) Po podpisaniu umowy odbędzie się komisyjne przekazanie powierzonego obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron. Podstawą do wypłaty wynagrodzenia będzie spisany przez Zamawiającego comiesięczny protokół z przeprowadzonych czynności pozytywnego odbioru prac i podpisany przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach