Przetargi.pl
"Monilny LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego - ETAP I - projektuj i buduj

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Monilny LOF" w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego - ETAP I - projektuj i buduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: ,,Mobilny LOF’’ w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego – ETAP I – projektuj i buduj. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa: a) Koncepcja projektowa b) Projekt budowlany i wykonawczy dla wszystkich branż, c) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, e) Przedmiary, kosztorysy inwestorskie, 2) Realizacja robót budowlanych 2.1 Dokumentacja projektowa - W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy: 2.1.1 Koncepcja projektowa 1) koncepcja architektoniczno – budowlana, 2) koncepcja zagospodarowania terenu, 3) koncepcja architektoniczno - budowlana obiektów służących obsłudze pasażerów, 2.1.2 Projekt budowlany i wykonawczy dla wszystkich branż: a) Projekty z branży architektonicznej; b) Projekty z branży konstrukcyjnej; c) Projekty z branży konstrukcyjno-budowlanej; d) Projekty z branży drogowej; e) Projekty z branży sanitarnej; f) Projekty z branży elektrycznej; g) Projekty z branży telekomunikacyjnej; h) Projekt geodezyjnego podziału nieruchomości dla budowy ul. Klubowej w celu uzyskania decyzji ZRID, i) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia (w przypadku usuwania drzew i krzewów) oraz plan nasadzenia drzew i krzewów j) Projekty stałej organizacji ruchu dla dwóch etapów, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem, k) Projekty rozbiórek wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli. l) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej), m) Dokumentacja geotechniczna, n) Operat wodno-prawny (w przypadku budowy studni chłonnych), o) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie, w tym w układzie poszczególnych elementów branży drogowej: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych oraz pozostałych elementów opracowania; w tym wykazanie wartości kosztorysowych i parametrów poszczególnych elementów inwestycji: długości obiektów liniowych [mb/km] oraz ilości pozostałych obiektów (ilości punktów oświetleniowych, ilości miejsc parkingowych itd.) - do celów kontroli finansowania projektu ,,Mobilny LOF’’ w Świdniku w ramach ZIT LOF, p) Informacja BIOZ, 2.1.3 Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: a) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, decyzje i pozwolenia w tym między innymi: b) przyłączenia do sieci wodociągowej (właściciel P. K. Pegimek sp. z o. o.) c) przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej (właściciel P. K. Pegimek sp. z o. o.) d) przyłączenia do sieci ciepłowniczej (właściciel PEC Świdnik sp. z o. o.) e) przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej i/lub studni chłonnych, zbiorników rozsączających (WIN UM Świdnik) f) przyłączenie do sieci elektroenergetycznej - zakup energii po stronie średniego napięcia (PGE Dystrybucja S. A. Lublin) g) warunki włączenia do dróg powiatowych. h) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (w przypadku budowy studni chłonnych), j) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (z wyłączeniem ul. Klubowej). k) Ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. l) Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – ul. Klubowa, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474) wraz z wypełnionym wnioskiem. m) Decyzja pozwolenia na budowę obiektów (poza ul. Klubową). n) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt: - Aktualną mapę do celów projektowych, - Wypis i wyrys z rejestru gruntów, - Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, - Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci, - Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, - Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszystkimi koniecznymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, - Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.2 Roboty budowlane: Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. W ramach robót budowlanych: a) Przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie. b) Usunięcie kolizji, c) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, d) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno–użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach