Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3036724, 3036725 , fax. 071 3036724
- Data zamieszczenia: 2012-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
Bystrzyca, ul. Lipowa 8 8
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 071 3036724, 3036725, fax. 071 3036724
REGON: 93102416100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zaplecza garażowo - warsztatowego Nadleśnictwa Oława Bystrzyca, ul. Lipowa 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją zaplecza garażowo - warsztatowego Nadleśnictwa Oława zlokalizowanego na terenie siedziby Nadleśnictwa, tj. w Bystrzycy przy ul. Lipowej 8, 55-200 Oława. Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o : - przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ - projekty techniczne oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, - pozostałą dokumentację przetargową ( rysunki) stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o zaproponowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia zrealizowany został w następujących etapach: Etap I - obejmujący: przebudowa dachu płaskiego na dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą dachówkowopodobną oraz termomodernizacja na istniejącym budynku warsztatowym - nie później niż do 18.12.2012 r. Etap II - obejmujący: rozbiórka wiaty oraz dwóch boksów garażowych i budowa nowej wiaty na urządzenia i sprzęt do obsługi leśnictwa - nie później niż do 18.12.2012 r. Etap III - obejmujący: utwardzenie nawierzchni placu manewrowego wewnętrznego przy bazie warsztatowej - nie później niż do 30.06.2013 r. W przypadku zaistnienia przesłanek w postaci zdarzeń, których Zamawiający nie był wstanie przewidzieć na etapie opracowywania SIWZ, a zwłaszcza wystąpienia udokumentowanych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót w ustalonym terminie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. Powyższa zmiana winna zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Każdorazowa akceptacja zmiany harmonogramu odbywać się będzie w formie protokołu podpisanego przez obie strony umowy. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku stwierdzenia podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac nie wymienionych w przedmiarach, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty, zobowiązuje się Wykonawcę, przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38, ust. 1 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15000,00zł. 2. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. I/0 w Oławie nr 51109024280000000614036971 Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.09.2012 r. do godz. 800 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferent nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27