Przetargi.pl
Modernizacja węzła cieplnego w obiekcie Działu Zarządzania Flotą Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach znajdującym się w Zabrzu przy ul. Roosevelta 123

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców 52/54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6093140 , fax. 032 6093154
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
    ul. Powstańców 52/54 52/54
    40-024 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6093140, fax. 032 6093154
    REGON: 27015111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja węzła cieplnego w obiekcie Działu Zarządzania Flotą Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach znajdującym się w Zabrzu przy ul. Roosevelta 123
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji węzła cieplnego w obiekcie Działu Zarządzania Flotą Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach znajdującym się w Zabrzu przy ul. Roosvelta 123. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej (załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierającego w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, zawierającymi terminy, zakres i wartości robót. Dodatkowo należy dołączyć dokumenty odbioru wystawione przez właściwe terytorialnie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. Spełnieniem warunku będzie zrealizowanie w w/w okresie min. trzech robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000,00 zł każda.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach