Przetargi.pl
Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku położonym w Chorzowie przy ul. Kalidego 23/1, I piętro. 2. Prace remontowe obejmować będą niektóre z pomieszczeń, wyszczególnione w projekcie technicznym - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - numerami: a) 1 (jeden) - (Korytarz), b) 4 (cztery) - (Kuchnia), c) 5 (pięć) - (Zmywalnia), d) 6 (sześć) - (W.C.), e) 7 (siedem) - (Pokój komputerowy), f) 8 (osiem) - (Pokój do nauki), g) 9 (dziewięć) - (Szatnia). 3. Z prac remontowych będących przedmiotem zamówienia wyłącza się pomieszczenia oznaczone w Projekcie technicznym numerami: a) 2 (dwa) - (Pokój I) b) 3 (trzy) - (Pokój II). 4. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach wymienionych w pkt. 2 obejmuje: a) Uzupełnienie tynków i przetarcie pozostałych ścian i sufitów, b) Rozbiórka 1 (jednej) ścianki działowej znajdującej się pomiędzy pomieszczeniami nr 1 i 9. c) Wykonanie 5 (pięciu) ścianek gipsowo-kartonowych: - w pomieszczeniu nr 6 - 3 (trzy) ścianki pomiędzy sanitariatami, - 1 (jedna) ścianka działowa pomiędzy pomieszczeniami nr 4 i 5, - 1 (jedna) ścianka działowa pomiędzy pomieszczeniami nr 7 i 8. d) Wykonanie podwieszonych sufitów, e) Dostarczenie i zabudowa drzwi wewnętrznych w ilości 5 (pięciu) sztuk: - pomiędzy pomieszczeniami 1 i 6, - pomiędzy pomieszczeniami 1 i 5, - pomiędzy pomieszczeniami 4 i 9, - pomiędzy pomieszczeniami 7 i 9, - pomiędzy pomieszczeniami 7 i 8, f) Wykonanie instalacji teletechnicznej i naprawa elektrycznej, g) Wykonanie instalacji wod.-kan. wraz z dostawą i montażem urządzeń, h) Wykonanie c.o. gazowego z kotłem i grzejnikami płytowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda uiszczenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. Oferent musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt IX niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Termin płatności wynosi 14 dni od dnia złożenia faktury, po dokonaniu odbioru robót przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). b. Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). c. Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). d. Podpisany przez Wykonawcę na wszystkich stronach projekt umowy i gwarancji (załącznik nr 3 do SIWZ). e. Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z kosztorysem uproszczonym będącym do niej załącznikiem. f. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (opis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. g. Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach