Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
- Data zamieszczenia: 2014-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
ul. Rynek 1 1
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ulicy Stara Osada etap 2 w Nowej Rudzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia Modernizacja ulicy Stara Osada etap 2 w Nowej Rudzie. Zakres robót obejmuje: wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drodze kategorii L (lokalnej) pod ruch kategorii KR1, długość odcinka 190 m, szerokość jezdni 3,0 m, szerokość poboczy 0,5 m, nachylenie niwelety od 1 do 6 %, w-wa ścieralna AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca AC20W gr. 4 cm, spadki poprzeczne jednostronne 2 %, wykonanie odwodnienia oraz oświetlenia ulicznego. Zadanie realizowane jest przy udziale środków otrzymanych w ramach Dolnośląskiego Funduszu Pomocy Rozwojowej. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 2.W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 3.Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 4.Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 3.Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. 3)Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nowaruda.biuletyn.net/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 331 z drogą powiatową nr 1125D i projektowaną drogą gminną w Polkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: Rozbudowa infrastruktury technicznej w Polkowickiej Podstrefie LSSE - połączenie drogi wojewódzkiej i powiatowej
Dodano: 2016-07-26 - Budowa skrzyżowania drogi gminnej i powiatowej nr 1124D w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: Rozbudowa infrastruktury technicznej w Polkowickiej Podstrefie LSSE - połączenie drogi wojewódzkiej i powiatowej
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie miasta Wołowa.
Dodano: 2016-02-02 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Wołów.
Dodano: 2016-02-02 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników z masy bitumicznej na terenie miasta Polanica Zdrój.
Dodano: 2016-02-02 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-08-28 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-08-11 - Remont chodnika w miejscowości Piotrowice w ciągu drogi powiatowej nr 2806 D
Dodano: 2015-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wraz z przebudową zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy
Dodano: 2015-05-26 - Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 39 w m. Łagiewniki.
Dodano: 2015-03-20