Przetargi.pl
„Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Nakło nad Notecią”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Nakło nad Notecią”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Nakło nad Notecią, w skład czego wchodzi: 1) Remont dróg gminnych wraz ze skrzyżowaniami: - ulicy Leśnej od km 0+000 do km 0+061.57 dł. 61,57 m - ulica łącznik ulicy Staszica do ulicy Leśnej (stary przebieg drogi nr 10) od km 0+000 do km 0+146.64 dł. 146.64 m - ulica Staszica od km 0+037.24 do km 0+085.40 dł. 48.16 m - ulica Staszica od km 0+950 do km 1+231.50 dł. 281.50 m - ulica Staszica od km 1+340.25 do km 1+574.17 dł. 233.92 m - ulicy Dąbrowskiego od km 1+632 do km 1+976 dł. 344 m - Plac Konopnickiej od km 0+000 do km 0+032.83 dł. 32.83 m - ulica Kościelna od km 0+000 do km 0+219.12 dł. 219.12 m - ulica Dolna od km 0+000 do km 0+137.26 dł. 137.26 m - ulica Mickiewicza od km 0+000 do km 0+522.08 dł. 522.08 m - ulica Mickiewicza od km 0+563.68 do km 0+926.80 dł. 363.12 m Na remontowanych odcinkach dróg, po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, projektuje się wykonanie nawierzchni drogi z warstwy wiążącej AC 11W i warstwy ścieralnej, po istniejącym śladzie w granicach działek drogowych. Na odcinku przebudowywanej ulicy Staszica od skrzyżowania z ulicą Paderewskiego, istniejąca jezdnia zostanie zwężona w celu umiejscowienia po stronie prawej ciągu pieszo-rowerowego. W istniejący układ wpisano geometrię – osie dróg składające się z odcinków prostych i łuków o parametrach podanych na rysunkach projektu zagospodarowania terenu. Na ulicach Mickiewicza, Dąbrowskiego, Plac Konopnickiej, Kościelna, Dolna – istniejące krawężniki pozostają bez zmiany (lokalna wymiana zniszczonych krawężników). Ulice Leśna i Łącznik ulicy Staszica do ulicy Leśnej (stary przebieg drogi nr 10) nie posiadają krawężników – remont po istniejącym śladzie ulic. Ciąg pieszo-rowerowy Na ulicy Staszica od połączenia z drogą Zielone Wzgórze do km 1+231.50 i od km 1+340,25 do km 1+539.9 strona prawa, projektuje się ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni bitumicznej szerokości 2.5 m, zramowany obrzeżem gr. 8 cm. Spadek poprzeczny w kierunku jezdni 2%. Przez zjazdy z kostki brukowej przeprowadzono ciąg pieszo – rowerowy o nawierzchni bitumicznej w celu optycznego wydzielenia ścieżki. Na ulicy Dąbrowskiego po stronie prawej od km 1+632 do km 1+961 9 projektuje się ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm, szerokości od 2.5 m do 4 m. Spadek poprzeczny w kierunku jezdni 2%. Na ulicy Plac Konopnickiej od km 0+000 do km 0+032.83 projektuje się ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm, szerokości od 2.5 m do 3 m. Spadek poprzeczny w kierunku jezdni 2%. Na ulicy Kościelnej do skrzyżowania z ulica Sądową projektuje się ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej gr. 8 cm, szerokości od 2.5 m do 3 m. Spadek poprzeczny w kierunku jezdni 2%. Projektowany ciąg łączy się z wykonanymi w 2016 roku ciągami pieszo-rowerowymi i rowerowymi na ulicy Sądowej, Klimackiego i Kilińskiego. Chodniki W ramach inwestycji przewidziano remont istniejących chodników w istniejącej lokalizacji przyjezdniowych i odsuniętych od pasów ruchu. Szerokość chodników od 2 m do 4 m, spadek 2% w kierunku jezdni, nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara gr. 8 cm. Zjazdy Istniejące zjazdy na odcinku krawędź jezdni - granica działki podlegają remontowi w istniejącej geometrii i parametrach. Nawierzchnie zjazdów - bitumiczne oraz z kostki brukowej betonowej – wyłagodzenie przecięcia zjazdu z jezdnią skosy lub łuki o parametrach przedstawionych na rysunkach projektu zagospodarowania terenu. Zatoki autobusowa Zatoki autobusowe na przebudowywanym odcinku zlokalizowane w km 0+357.37 - 0+418.94 storna lewa oraz w km 0+519.95 - 0+581.77 po stronie prawej na ulicy Staszica - szerokość zatok 3 m, długość 20 m; skos najazdowy 1:8 m, skos wyjazdowy 1:4. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. Zatoki w km 1+374 – 1+405 strona lewa oraz w km 1+380 – 1+442 strona lewa ulica Staszica – remont nawierzchni bitumicznej po istniejącym śladzie zatok. Zatoka w km 1+825 – 1+857 strona prawa ulica Dąbrowskiego – remont nawierzchni bitumicznej po istniejącym śladzie zatok. 2) Przebudowa drogi gminnej: - ulica Staszica od km 0+085.40 do km 0+950 dł. 864.60 m Celem zadania jest poprawa płynności ruchu oraz bezpieczeństwa na przebudowywanych odcinkach dróg poprzez wykonanie: - bezpiecznych przejść dla pieszych z azylami i doświetleniem, znakami aktywnymi; - wydzielonego ciągu pieszo-rowerowego Nawierzchnia jezdni wykonana zostanie jak dla części dróg remontowanych. Szczegółowy zakres robót, przyjęte konstrukcje zostały określone w dokumentacji projektowej, w załączonych przedmiarach robót stanowiących materiał pomocniczy i poglądowy oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. 3) Przebudowa skrzyżowania dwóch dróg gminnych: 090802C (ul. Armii Krajowej) i 090876C (ul. Staszica). Projekt przebudowy skrzyżowania i dojeżdżających do niego dróg gminnych zakłada przebudowę nawierzchni bitumicznej, zmianę typu skrzyżowania na skrzyżowanie o ruchu okrężnym - rondo oraz dowiązanie wysokościowe nowo projektowanej nawierzchni do istniejących, pozostałych elementów infrastruktury drogowej, takich jak chodniki i zjazdy poprzez regulację pionową projektowanych elementów drogi. W zakres przebudowy skrzyżowania wchodzi: frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość do istniejącej podbudowy, wykopy na obszarach gdzie zaprojektowano nową konstrukcję jezdni, a gdzie dotąd występowała tylko zieleń, profilowanie nowej nawierzchni jezdni wraz z dowiązaniem obszaru projektowanego na istniejącej podbudowie. Ponadto zakłada się rozbudowanie odwodnienia, które poprawi istniejący stan dróg i skrzyżowania. Poza tym zakres zadania zakłada rozbudowę sieci elektrycznej – o wprowadzenie dodatkowego oświetlenia ronda oraz azyli dla pieszych. Na przedmiotowym obszarze występują sieci naziemne, takie jak: teletechnika, energetyka oraz podziemne: teletechnika, energetyka, wodociągi, kanalizacja sanitarna i deszczowa, gazowa. Po wytyczeniu nowych osi jezdni, a także nowego obszaru skrzyżowania nie zaistniała kolizja z żadną z ww. sieci. Parametry techniczne skrzyżowania ul. Armii Krajowej i Stanisława Staszica (rondo) Skrzyżowanie z wyspą centralna o ruchu okrężnym typu „małe rondo”. Klasa techniczna dróg tworzących krzyżowania - L Kategoria Ruchu KR3 Prędkość projektowa 40km/h Nośność projektowa nawierzchni 100 kN/oś Szerokość wyspy ronda 8,00 m Szerokość pierścienia 1,50 m Szerokość jezdni ronda 5,50 m Szerokość wlotów na rondo 4,00 m Szerokość wylotów z ronda 4,50 m Wartość promienia wyokrąglenia wlotów 12,0 – 15,0 m Pochylenia poprzeczne na rondzie zgodnie z dokumentacją Pochylenie płyty wyspy ronda zgodnie z dokumentacją Pochylenie poprzeczne pierścienia 4,00% Pochylenie poprzeczne ul. Stanisława Staszica 3,00% Pochylenie poprzeczne ul. Armii Krajowej 2,00% Szerokość zjazdów 3,50 – 4,00 m Szerokość wysp dzielących/azyli dla pieszych 2,00 – 3,90 m Szerokość przebudowywanego chodnika 2,00 m Pochylenie przebudowywanego chodnika 2,00% Szerokość przebudowywanych jezdni zachowanie istniejącej szerokości INSTALACJA ELEKTRYCZNA – RONDO W miejscu proj. wyspy na skrzyżowaniu ul Staszica i Armii Krajowej należy wybudować słup stalowy h = 7 m z prefabrykowanym fundamentem. Na nowym słupie należy zabudować trzy oprawy 32 LED 700 mA ( strumień min. 7700 lm) z optyką 5068. Proj. lampy zabudować na wysięgnikach ocynkowanych jednoramiennych o kącie nachylenia opraw 5º. Wysokość wysięgnika kątowego dług. 0,2 m, ramię wysięgnika dług. 1,0 m. We wnęce słupa należy zabudować izolowaną tabliczkę bezpiecznikową IZB-3*25 A z wkładkami 4 A. Zasilanie proj. oświetlenia drogowego należy wykonać kablem YAKY 4*35 mm2 wykonanym jako przedłużenie istn. obwodu zasilanego z istn. słupa nr 17/1 zasilanego z szafki oświetleniowej SOU 044 MAŁOCINSKA. Pomiędzy słupami ułożyć nowy kabel prowadzony na głębokości 0,6 m od terenu w odl. min. 0,5 m od krawężnika proj. jezdni. Na skrzyżowaniu z wjazdami oraz z istn. i proj. uzbrojeniem proj. kabel należy układać w rurach ochronnych AROT-SRS 110. Szczegóły wykonania linii kablowej (zapasy, podsypka, folia, oznaczniki) – wykonać zgodnie z PN/E-05125. Lokalizację oświetleniowej linii kablowej nn. 0,4 kV oraz lokalizację nowego słupa pokazano na rys. 1/E. Schemat układu zasilania pokazano na rys. 2/E. Szczegółowy zakres robót, przyjęte konstrukcje zostały określone w dokumentacji projektowej, w załączonych przedmiarach robót stanowiących materiał poglądowy i pomocniczy oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych. Odwodnienie Zachowany zostaje istniejący system powierzchniowego odwodnienia drogi poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne na przyległy teren zielony na działce objętej opracowaniem. Roboty towarzyszące i ziemne Dla realizacji zadania koniecznym jest wykonanie prac towarzyszących polegających na: - plantowaniu przyległego terenu; - zabezpieczenie rurami dwudzielnymi kabli teletechnicznych i energetycznych. Stała organizacja ruchu W zakresie zadania jest również zmiana Stałej Organizacji Ruchu według projektów stałej organizacji ruchu. UWAGA Materiał z frezowania asfaltu i elementy betonowe stanowią własność Zamawiającego i należy je dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Koszty związane z przygotowywaniem i utrzymaniem czasowej organizacji ruchu na czas budowy, przygotowaniem kompletnego operatu kolaudacyjnego, organizacją, utrzymaniem i likwidacją bazy zaplecza budowy, utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, utrzymaniem placu budowy, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową nie wymienione w przedmiarach stanowiących materiał pomocniczy i poglądowy – należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np. gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania i utylizacja po stronie Wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14 – dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonywać prace zgodnie z wydanymi warunkami od gestorów. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (papierowa + cyfrowa .dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej dla danej jednostki.. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu, musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej, placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz zlokalizowanych posesji. Zamawiający przewiduje wykonanie robót o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wartości 50% wartości zamówienia podstawowego. W ramach robót o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przewidywane jest udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tzn. robót drogowych (m.in. przygotowawczych, ziemnych, odwodnieniowych, w zakresie wykonania podbudowy oraz nawierzchni). Ewentualny zakres robót budowlanych (drogowych) obejmuje modernizację/przebudowę ciągów komunikacyjnych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie będą tożsame z warunkami na jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 80.000,00 złotych, ( słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Nakło nad Notecią”. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 4, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, 3.1.2, 3.1.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, alboże zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.2 i 3.1.3. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca w formularzu ofertowym składa oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WERODO wobec osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną (8 sztuk), 7) dowód wniesienia wadium, 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach