Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 04-749 Warszawa, ul. Bursztynowa 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4735145 , fax. 022 6131992
- Data zamieszczenia: 2013-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
ul. Bursztynowa 2 2
04-749 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4735145, fax. 022 6131992
REGON: 01066985300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja tomografu komputerowego LIGHTSPEED 16 znajdującego się w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja tomografu komputerowego LIGHTSPEED 16 firmy GE Healthcare znajdującego się w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2.Zakres modernizacji obejmuje między innymi dokonania zakupów oraz wymiany na nowe następujących części: - Lampa RTG - Płyt rac do rekonstruktora obrazu ig2, ig3 - 2 szt. - Zestawu szczotek mocy i szczotek sygnałowych - Zestawu filtrów do systemu aktywizacji danych. - Wentylatora i filtra do konsoli tomografu. - Kości pamięci 2 GB - 2 szt. Ponadto wykonania: - modernizacji systemu software - polegającej na rozszerzeniu oprogramowania o system zarządzania dawką promieniowania jonizującego - kalibracji tomografu i testów akceptacyjnych Parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załączniki - zestawienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 3. Jeżeli oferowany sprzęt nie będzie spełniał minimalnych podanych wyżej parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5.Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp. II. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem. 1. Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na zamontowaną lampę RTG - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. Na pozostały zamontowany sprzęt - minimum 24 miesięcy 2. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu. 3. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 12 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia. 4. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny, faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii. 5. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy 6. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia. 7. Wymagane świadectwa i atesty. deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. 8. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski, III. Termin realizacji zamówienia: do 30.10.2013r. IV. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. V. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mssw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-08 - Serwis pogwarancyjny skanera PET/CT Gemini 16TF oraz gamma kamery SkyLight Philips wraz z wyposażeniem - przez okres 3 miesięcy, nr sprawy PN-76/16/AT
Dodano: 2016-07-06 - Usługi konserwacji, przeglądów technicznych, napraw sprzętu medycznego W CZMZ
Dodano: 2016-07-05 - Usługi konserwacji, przeglądów technicznych, napraw sprzętu medycznego w CZMZ
Dodano: 2016-06-02 - usługa w zakresie przeglądu technicznego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-05-24 - świadczenie usług z zakresu napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Serwis angiografu INNOVA 2100
Dodano: 2016-03-22 - PRZEGLĄDY OKRESOWE APARATURY MEDYCZNEJ
Dodano: 2016-03-18 - Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP W Płocku Oddział w Radomiu.
Dodano: 2016-01-19 - Świadczenie usługi okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu firmy Applied Biosystems wraz z częściami zamiennymi na okres 36 miesięcy dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-1/16/MS
Dodano: 2016-01-05