Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej - etap I.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. KOD CPV: 45214210-5 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej - zgodnie z dokumentacją projektową. Uwaga!!! Roboty budowlane utrudniające i zakłócające prowadzenie zajęć szkolnych wewnątrz budynku należy wykonać w okresie wakacji. Część robót budowlanych może odbywać się na obiekcie funkcjonującym pod warunkiem nie zakłócania i nie utrudniania prowadzenia zajęć szkolnych (nie przewiduje się przeniesienia zajęć szkolnych do innej placówki). 1) Przebudowa pomieszczeń przedszkola (pomieszczenia nr 10, 11, 12, 13, 14, 17) zgodnie z dokumentacją techniczną, polegająca na zmianie układu ścian i otworów drzwiowych, wymiana stolarki drzwiowej, ościeżnic, wymiana nawierzchni podłóg, wymiana białego montażu, wymiana instalacji elektrycznej, instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wykonanie glazur, malowanie ścian i sufitów, wymiana opraw oświetleniowych ze świetlówkami LED. Modernizacja wiatrołapu z przebudową zadaszenia. Wymiana poziomów c.o. w kanałach podposadzkowych, wymiana pionów c.o., dziewięciu grzejników, wykonanie obudowy grzejników. 2) Modernizacja pomieszczenia nr 6 (oddział przedszkolny) polegająca na wymianie instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych LED, wymianie poziomów c.o. w kanałach podposadzkowych wymiana pionów c.o., dwóch grzejników, wykonanie obudowy grzejników, wymianie nawierzchni podłogi oraz malowaniu ścian. 3) Modernizacja korytarza na parterze, W.C. i szatni (pomieszczenia nr 1, 2, 3, 5, 7, 9, 22, 24) polegający na wymianie instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych LED, wykonanie nowej instalacji wod-kan, wymiana glazury i białego montażu, wymiana drzwi wewnętrznych, wymiana nawierzchni podłóg, malowanie ścian i sufitów, wykonanie zabudowy boksów szatniowych, montaż narożników ochronnych na ścianach, wymiana pionów c.o., dwóch grzejników (przy pokoju nauczycielskim), wykonanie obudowy grzejników, 4) Modernizacja klatki schodowej - obłożenie stopni gresem antypoślizgowym z ryflowanymi nastopnicami, wymiana balustrady na balustradę ze stali kwasoodpornej z pochwytem zabezpieczonym przed zjeżdżaniem, wykonanie dodatkowego pochwytu po drugiej stronie biegu, malowanie ścian i sufitu, 5) Adaptacja dwóch pomieszczeń na magazynek sportowy - pomieszczenie nr 14 - wyburzenie ściany, wykonanie powiększonego otworu na drzwi, naprawy tynku, modernizacja instalacji elektrycznej, wymiana drzwi, wymiana nawierzchni podłogi, malowanie ścian i sufitu. 6) Wykonanie W.C. dla niepełnosprawnych (pomieszczenie nr 8N) - zmiana układu instalacji wod-kan oraz instalacji elektrycznej, wykonanie białego montażu i pochwytów dla niepełnosprawnych, wykonanie kabiny systemowej lekkiej, dostosowanie istniejącego układu natrysków do wprowadzonych zmian. 7) Modernizacja korytarza na I piętrze - wymiana instalacji elektrycznej z wymiana opraw oświetleniowych LED, malowanie ścian i sufitów. 8) Modernizacja instalacji elektrycznej - wykonanie nowej rozdzielni głównej z ochroną przeciwprzepięciową, głównym wyłącznikiem prądu i zabezpieczeniami. Wykonanie nowych rozdzielni administracyjnych i podrozdzielni oraz połączenie ich z WLZ do rozdzielni głównej; wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na drogach ewakuacyjnych z wymianą opraw oświetleniowych na ciągach ewakuacyjnych szkoły. 9) Wymiana poziomów kanalizacji i wody w piwnicach. 10) Wymiana pionów c.o. i wymiana grzejników w pokoju nauczycielskim i szatni oraz wymiana pionów c.o. i grzejników na I piętrze w pomieszczeniach nr 3, 4, 5, 6, 7. 3. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych 2) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej, 3) zapewnieniu niezbędnych mediów do należytego prowadzenia budowy (w tym zapewnieniu zasilania elektrycznego na potrzeby budowlane - prąd budowlany); 4) wykonaniu szczegółowego harmonogramu robót uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, zawierającego opis sposobu organizacji robót z podziałem na branże ze wskazaniem liczby pracowników dla poszczególnych branż i sposobu koordynacji międzybranżowej robót. 5) po zakończeniu robót przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, kompletu dokumentów i oświadczeń opisanych w ustawie Prawo budowlane wymaganych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przebudowanej szkoły. 6. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. 7. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom (wzór dokumentu określa załącznik nr 6 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załączniki nr 11, 12, 13, 14 do SIWZ . 2. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej - 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O-Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem Modernizacja Szkoły Podstawowej w Wólce Radzymińskiej - etap I. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 7. Wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach