Przetargi.pl
Modernizacja systemu elektroenergetycznego Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.

Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-004 Warszawa, ul. Żelazna 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5369328 , fax. 022 5369378
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Żelazna 90 90
    01-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5369328, fax. 022 5369378
    REGON: 01210342300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu elektroenergetycznego Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych modernizacji sieci energetycznej zasilającej budynki szpitala według założeń określonych w Programie funkcjonalno użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wykonania następujących prac: 1. Inwentaryzacja obecnego systemu zasilania przez: aktualizację schematu zasilania głównego; ocenę pewności i skuteczności zasilania Szpitala w świetle obowiązujących przepisów; 2. Dobór ekonomicznie uzasadnionych parametrów do umowy o zakup energii elektrycznej przez analizę zużycia energii elektrycznej, celem opracowania prognozy optymalnego jej zakupu. Dobór właściwych parametrów taryfowych jak i propozycja najkorzystniejszego dostawcy energii elektrycznej. 3. Sprawdzenie istniejącej dokumentacji zasilania elektroenergetycznego Szpitala ze stanem faktycznym - wykonanie lokalnych odkrywek linii zasilających, ustalenie rzeczywistych tras przebiegu, ocena stanu istniejącego (kable plus elementy przyłączeniowe linii zewnętrznych i wewnętrznych), diagnozy, zdefiniowanie zakresu modernizacji i włączenie w to systemu zasilania bezprzerwowego. 4. Opracowanie dokumentacyjne (zgodnie z opisem zawartym w Programie funkcjonalno-użytkowym - Zał. Nr 2 do SIWZ) modernizacji elektroenergetycznych sieci zasilania Szpitala łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem opinii, zgód i pozwoleń wraz z: a. Warunkami technicznymi zasilania z RWE STOEN Operator b. Decyzją Celu Publicznego c. Informacją bioz d. Raportem oddziaływania na środowisko. e. Prawomocnym pozwoleniem na budowę f. Kosztorysami Inwestorskimi 5. Przygotowanie terenu budowy i organizacja zaplecza z uwzględnieniem planu bioz. 6. Geodezyjne wytyczenie linii nowego zasilania elektroenergetycznego Szpitala. 7. Wykonanie wykopów pod nowe linie zasilające. 8. Ułożenie nowych linii elektrycznych. 9. Zakup i montaż transformatorowej stacji kontenerowej (PZO). 10. Przebudowa stacji SN - STOEN 11. Wpięcie nowych linii elektrycznych SN do systemu zasilania Szpitala wraz z przeprowadzeniem prób ich funkcjonowania stosownie do wymogów przypisanych stosownymi normami. 12. Wykonanie odbiorów zewnętrznych wymaganych przepisami szczegółowymi. 13. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 14. Usunięcie starych kabli zasilających. 15. Likwidacja placu budowy i rekultywacja terenu. Szczegółowy opis poszczególnych elementów składowych realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym - Zał. Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje zgodnie z prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia szczegółowego zapoznania się w terenie z warunkami wykonania zamówienia potwierdzonego wpisem na formularzu (zał nr. 7). Warunkiem niezbędnym realizacji zamówienia jest zapewnienie ciągłości zasilania na terenie całego Szpitala. Dopuszcza się dokonywanie niezbędnych wyłączeń zasilania wyłącznie po pisemnym powiadomieniu z wyprzedzeniem co najmniej 5-dniowym i uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia oraz nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiając nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia; 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w punkcie VI SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1.1., to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 2.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.5. Zamawiający wezwie także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - Załącznik nr 3. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 2.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony (wystawione) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopia dokumentu (dokumentów) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy. Oryginały dokumentów nie są wymagane. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 4.1. Wykazu wykonanych robót budowlanych (Zał. Nr. 6) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej 1 zrealizowanego zamówienia obejmującego zaprojektowanie i wykonanie robót modernizacyjnych elektrycznej linii energetycznej w placówce służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wymienionych zamówień. 4.2. Wykazu osób i podmiotów ( Zał. Nr. 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz listę zadań powierzonych podwykonawcom ( Zał. Nr. 5). 4.3. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w tym dla osób wyznaczonych do kierowania robotami, dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w poszczególnych specjalnościach, tj. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopii zaświadczeń w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 4.4. Potwierdzonej przez uprawnionego pracownika Zamawiającego wpisem w formularzu z wizji (Zał. Nr. 7 ) wizji lokalnej 5. W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 5.1. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 500 000,00 zł. 5.2. Polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca musi zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedstawiona polisa musi obejmować OC od prowadzonych robót budowlanych. W przypadku, gdy składka ubezpieczeniowa płacona jest w ratach, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentu potwierdzającego opłacenie składki na dzień składania ofert. 5.3. Ważnego certyfikatu potwierdzającego wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 (lub innego równoważnego) w zakresie oferowanych usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach