Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej we Włosieniu w gminie Platerówka

Gmina Platerówka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-816 Platerówka, Platerówka 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221690 , fax. 075 7241185
  • Data zamieszczenia: 2012-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Platerówka
    Platerówka 20 20
    59-816 Platerówka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221690, fax. 075 7241185
    REGON: 23082153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugplaterowka.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej we Włosieniu w gminie Platerówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku pełniącego funkcję świetlicy wiejskiej we Włosieniu w gminie Platerówka. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.1.ROBOTY BUDOWLANE 1.1 Piwnica (kotłownia) 1.2 Roboty rozbiórkowe 1.3 Roboty murarskie, betonowe, ciesielskie, izolacyjne 1.4 Stolarka drzwiowa 1.5 Remont dachu 1.5.1 Rozbiórki 1.5.2 Wymiana elementów więźby dachowej. Impregnacja 1.5.3 Izolacje 1.5.4 Pokrycie dachu blachodachówką 1.6 Wentylacja 1.7 Wywóz gruzu i ziemi 1.8 Rusztowania. Zabezpieczenia 2 ROBOTY SANITARNE 2.1 INSTALACJA KANALIZACYJNA WEWNĄTRZ BUDYNKU 2.1.1 ROBOTY DEMONTAŻOWE 2.1.2 ROBOTY INSTALACYJNE 2.1.3 ROBOTY MUROWE 2.1.4 ROBOTY ZIEMNE 2.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA WEWNĄTRZ BUDYNKU 2.2.1 ROBOTY DEMONTAŻOWE 2.2.2 ROBOTY INSTALACYJNE 2.2.3 ROBOTY MUROWE 2.3 INSTALACJA DYMOWO-WENTYLACYJNA KOTŁOWNI 2.3.1 ROBOTY INSTALACYJNE 2.3.2 ROBOTY MUROWE 2.4 INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ WEWNĄTRZ BUDYNKU 2.4.1 ROBOTY INSTALACYJNE 3 KOTŁOWNIA 3.1. Wymiana kotła 4 ROBOTY ELEKTRYCZNE 4.1 Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej 4.2 Instalacja oświetlenia elektrycznego 4.2 Instalacja gniazd 230V 4.3 Instalacja gniazd 400V 4.4 Sterowanie wentylacji 4.5 Montaż rozdzielni 4.6 Instalacja reflektorów sceny 4.8 Instalacja odgromowa 4.9 Pomiary 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Podstawę wykonania zakresu robót stanowi dokumentacja projektowa wykonana przez pracownię projektową: ATA ul. Cmentarna 1, 59-800 LUBAŃ - wg tytułów: a)Projekt Wykonawczy Architektura/Konstrukcja, b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża budowlana), c)Projekt Wykonawczy Instalacje Elektryczne, d)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża elektryczna), e)Projekt Wykonawczy Branża Sanitarna, f)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża sanitarna), g)Przedmiar robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.3. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1.organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 2.uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lat. UWAGA: Oferta wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, poniżej 3 lat zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniężnej; -poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancji bankowej; -gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 15 pkt 1.a) SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugplaterowka.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach