Przetargi.pl
Modernizacja sięgacza ulicy Łużyckiej (zaplecze przystanku) w Kłodzku. - etap I

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sięgacza ulicy Łużyckiej (zaplecze przystanku) w Kłodzku. - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja sięgacza ul. Łużyckiej: 1 Opis przedmiotu zamówienia Główny przedmiot zamówienia CPV: 45233252-0 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sięgacza ul. Łużyckiej (zaplecze przystanku) w Kłodzku. Planowane jest wykonanie konstrukcji jezdni, placów i chodników oraz nawierzchni jezdni z kostki kamiennej, placów i chodników z kostki betonowej. Należy zabezpieczyć istniejący gazociąg, wykonać kanalizację deszczową z rur PCV ?300 i ? 200 oraz ? 160 na przykanalik, studnie kanalizacyjne betonowe Ř 1250,1500 oraz studzienki rewizyjne ? 500. Zaprojektowano również wykonanie oświetlenia ulicznego. Prace budowlane - etap I: - roboty przygotowawcze - rozbiórka istniejącej nawierzchni, - wykonywanie wykopów w gruncie kat. III-VI, - wykonanie przepustów dwudzielnych stalowych ocynkowanych na istniejącej linii gazowej, - wykonywanie kanalizacji deszczowej, - korytowanie i profilowanie pod warstwy konstrukcyjne na jezdni i placu oraz ich wykonanie, - wykonanie oświetlenia ulicznego - wykonanie ścieku z kostki kamiennej 15/17 cm i 9/11 cm, - wykonywanie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 40 m2 na dz.nr 18/2 ( miejsce wiaty przystankowej) - wymiana wiaty przystankowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót /harmonogram rzeczowo - finansowy/ do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Założenie przez projektanta do celów obliczeniowych konkretnych materiałów i urządzeń nie stanowi wymogu do jego zastosowania przez Wykonawcę. Istotne jest aby parametry techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i urządzeń, były nie gorszej jakości w stosunku do zaproponowanych przez projektanta. W związku z tym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 7.000,00 zł/ brutto (słownie: siedem tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45, ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050,z adnotacją Wadium - Modernizacja sięgacza ul. Łużyckiej (zaplecze przystanku) w Kłodzku. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach zamawiający składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz: 2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na wykonywaniu dróg i ulic - min 1 robota na kwotę min. 150 000 PLN/brutto, należy przedstawić wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 3. dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: drogowej, elektrycznej i sanitarnej. Kserokopie uprawnień i przynależności do izby należy dołączyć do oferty. 4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1 Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy- załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm): a aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na wykonywaniu dróg i ulic - min 1 robota na kwotę min. 150 000 PLN/brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje bądź protokoły odbioru ( załącznik nr 4); c wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3); d Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy. 6. Potwierdzenie wpłaty wadium. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/gospodarka/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach