Przetargi.pl
Modernizacja Remizy OSP w Siedlcu, pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej - remont kuchni, wykonanie sanitariatów oraz zbiornika na ścieki sanitarne - działka 120/1

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2013-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Remizy OSP w Siedlcu, pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej - remont kuchni, wykonanie sanitariatów oraz zbiornika na ścieki sanitarne - działka 120/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - poziom parteru: a)Wykucie z muru ośnieżnic drewnianych, b)Rozebranie starej wylewki cementowej, c)Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, d)Zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów, e)Skucie tynków wewnętrznych, f)wywóz gruzu. 2. Roboty budowlane i wykończeniowe - poziom parteru: a)Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów cegłami, zaprawą cem-wap. b)Wykonanie słupów i filarków międzyokiennych, c)Ułożenie nadproży prefabrykowanych, d)Przeróbka istniejących otworów drzwiowych i okiennych, e)Izolacje posadzki przeciwwilgociowa, przeciwwodna, f)Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, g)Wykonanie ścianek działowych, h)Otwory drzwiowe w ściankach działowych, i)Montaż drzwi, j)Wykonanie tynków, k)Wyrównanie posadzek, l)Układanie płytek na posadzkach, m)Gipsowanie ścian i sufitów, n) Roboty malarskie. 3. Instalacja kanalizacji wewnętrznej: a)Wykopy, b)Układanie rurociągów kanalizacyjnych z PVC w wykopach, c)Zasypanie i zagęszczenie wykopów, d)Wykucie bruzd i przebicie ścian, e)Układanie rurociągów kanalizacyjnych PVC na ścianach, f)Montaż armatury. 4. Instalacja wody zimnej i ciepłej: a)Wykucie bruzd i otworów w ścianach, b)Układanie rurociągów z tworzyw sztucznych, c)Izolacja rurociągów, d)Płukanie rurociągów, e)Próby szczelności, f)Montaż zaworów i armatury. 5. Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz zbiornikiem na ścieki: a)Wykopy i przekopy, b)Montaż studzienek kanalizacyjnych, c)Montaż kanałów z rur PVC, d)Zasypanie i zagęszczenie wykopów, e)Dostawa i montaż szamba betonowego. 6. Instalacja elektryczna wewnętrzna - rozbudowa istniejącej instalacji: a)Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wpięciem do instalacji istniejącej w budynku. 7. Grzewcza instalacja elektryczna: a)Dostawa i montaż grzejników elektrycznych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Przedmiarze robót (stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Projekcie budowlanym (stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ). UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis lub równoważne o porównywalnych parametrach. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnego oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.08.2013r. do godz. 12.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 1.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr ZPM.271.11.13. 2.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów zgodnie z wymaganiami pkt 9.3 SIWZ. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA NIE ZOSTAŁA ZABEZPIECZONA WADIUM W WYMAGANEJ FORMIE LUB NIE ZAWIERA POTWIERDZENIA WNIESIENIA WADIUM BĘDZIE WYKLUCZONY. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeśli wystąpią okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach