Przetargi.pl
Modernizacja przedszkola w Ujeździe zgodnie z wymogami p-poż.

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ujazd.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przedszkola w Ujeździe zgodnie z wymogami p-poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Modernizacja przedszkola w Ujeździe zgodnie z wymogami p-poż. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: a) Roboty ogólnobudowlane: 1. Rozebranie obicia ścian drewnianych z desek nie otynkowanych na wpust lub połwpust. 2. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2. 3. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2. 4. Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grub. ponad 1/2ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych. 5. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek. 6. Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm. 7. Rozebranie ścianki z cegieł o grub. 1/2 ceg. Na zaprawie cementowo-wapiennej. 8. Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na ościeżach o szerokości do 30 cm wykonywane ręcznie. 9. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych o grubości do 15 cm. 10. Uzupełnienie brakujących stopni schodowych. 11. Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 1.0 m2 w jednym miejscu. 12. Okładziny schodów z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną-systemowe płytki stopnicowe. 13. Ostrożny demontaż boazerii drewnianych płytowych lub z listewek z przezn. do ponow. wbud. o pow. do 2.0 m2-obudowa grzejnika. 14. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni ogrzewalnej do 2.5 m2. 15. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 10-15 mm. 16. Rurociągi c.o. miedziane lutowane o śr. zew. 15 mm (grub. ścianki 1.0 mm) na ścianach (lutowanie miękkie). 17. Podejście do pionu c.o.o śr.zew. 15 mm. 18. Rury przyłączne o śr.zew. 15 mm do grzejnika c.o. płytowego, konwektorowego lub członowego na ścianach. 19. Grzejniki żeliwne członowe - wielkość 1, do 30 elementów -grzejnik z demontażu. 20. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. 21. Naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o powierzchni do 0.50 m2 w jednym miejscu-miejsce po zdemontowanych progach miejsc. 22. Ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowe 75 - 101-ściany o odporności ogniowej REI 30. 23. Okładziny poddasza z płyt gipsowo-kartonowych NIDA na pojedynczej konstrukcji nośnej NIDA 60CD mocowanej bezpośrednio do drewnianej konstrukcji dachu lub stropu - system NIDA poddasze, odporność ogniowa F 0,5/EI 30, pokrycie jednowarstwowe 12,5-01. 24. Drzwi balkonowe z tworzyw sztucznych-analogia dla drzwi drewnianych. 25. Dostawa stolarki drzwiowej wg rysunku A-8 zestawienie stolarki. 26. Okładziny poddasza z płyt gipsowo-kartonowych NIDA na pojedynczej konstrukcji nośnej NIDA 60CD mocowanej bezpośrednio do drewnianej konstrukcji dachu lub stropu - system NIDA poddasze, odporność ogniowa F 0,5/EI 30, pokrycie jednowarstwowe 12,5-01-PROMATECT-H. 27. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. 28. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe-analogia dla wykładziny dywanowej. 29. Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych - profile. 30. Rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie. 31. Osadzenie okien w połaci dachowej - wykonanie konstrukcji nośnej. 32. Osadzenie okien w połaci dachowej okno dachowe o wymiarach 78*118 cm np. VELUX z funkcją oddymiania. 33. Impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali i krawędziaków-konstrukcja dachu. 34. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem. 35. Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie pionowe. 36. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania - klatki schodowe, uzupełnienie malowania po robotach demontażowych. 37. Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem - klatki schodowe. 38. Roboty ziemne wykon. koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat.III z transp. Urobku samochod. samowyładowczymi na odległość 15 km. 39. Płyty fundamentowe żelbetowe - z zastosowaniem pompy do betonu. 40. Posadzki cementowe wraz z cokolikami - dopłata za zbrojenie siatką stalową. 41. Fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. 42. Tynki zewnętrzne zwykłe kat. II na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (balkony i loggie) wykonywane ręcznie. 43. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - pierwsza warstwa. 44. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej - druga i następna warstwa. 45. Zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. IV-analogia dla gruzu. 46. Ściany z cegieł licowane cegłami licówkami równocześnie z wykonywaniem ścian w budynkach jednokondygnacyjnych z cegieł pełnych grubości 1 ceg. 47. Ścianki działowe pełne z cegieł pełnych grubości 1/2 ceg. z cegły klinkierowej. 48. Spoinowanie ścian zaprawą cementową, barwiona. 49. Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm - z zastosowaniem pompy do betonu. 50. Podkłady betonowe na podłożu gruntowym B-20. 51. Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome. 52. Okładziny schodów z płytek 40x40 cm układanych na klej metodą kombinowaną Płytki o grubości 5 mm. 53. Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 40x40 cm układane na klej metodą zwykłą Płytki o grubości 5 mm. 54. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - 21-50 elementów/m2. 55. Wycieraczki do obuwia typowe 0.27 m2-analogia dla wycieraczki o wym 100*60 cm. 56. Dostawa i montaż balustrady ze stali kwasoodpornej dł 23,5 m. 57. Konstrukcje daszków jednospadowe-analogia dla daszku z poliwęglanu w pozycji należy uwzględnić koszt daszku. 58. Ręczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12 cm. 59. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - ponad 50 elementów/m2. 60. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm. 61. Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa dolna z kamienia podkładowego - grubość po zagęszczeniu 14 cm. 62. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. 63. Układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm - ponad 50 elementów/m2. b) Roboty instalacyjne elektryczne: ODDYMIANIE KLATKI SCHODOWEJ: 1. Zainstalowanie centralek sygnalizacji pożaru CSP do 5 NN na cegle-CENTRALKA ODDYMIANIA. 2. Instalowanie gniazd w wykonaniu zwykłym do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych-czujek kółkami rozporowymi na cegle. 3. Instalowanie optycznych czujek dymu w uprzednio zainstalowanych gniazdach i obudowach wraz ze sprawdzeniem. 4. Instalowanie ręcznych ostrzegaczy pożarowych-przycisków w wykonaniu szczelnym i iskrobezpiecznym bez uruchomienia i sprawdzenia na cegle. 5. Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. 6. Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm. 7. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton- zasilanie centrali YDY 3x1,5. 8. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton- zasilanie czujki YnTKSY 2x0,8. 9. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton- zasilanie przycisków oddym i siłowników okien oddymiających HDGs3x2x0,8. 10. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton- zasilanie trzymaczy drzwi pożarowych YDY 3x1,5. 11. Mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z gazobetonu o długości przebicia do 15 cm - śr. rury do 60 mm. 12. Podłączenie silników w obudowie specjalnej - kable 3-żyłowe Cu do 6 mm2- zasilanie wentylatora nadmuchowego systemu oddymiania klatki schodowej. 13. Instalowanie ręcznych ostrzegaczy pożarowych-przycisków w wykonaniu zwykłym bez uruchomienia i sprawdzenia na cegle. 14. Konstrukcje wsporcze przykręcane o masie do 2 kg - 2 mocowania- pod kurtynę powietrzną. 15. Wentylatory ścienne - montaż kurtyny powietrznej. 16. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12.5 mm2 układane p.t. w gotowych bruzdach w podłożu innym niż betonowe- zasilanie kurtyny powietrznej. OŚWIETLENIE EWAKUACYJNE I AWARYJNE: 17. Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na cegle mocowane na kołkach kotwiących. 18. Montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. - przykręcanych -1x20W - końcowych- oprawy kierunków ewakuacji. 19. Przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na cegle mocowane na kołkach kotwiących. 20. Montaż opraw oświetleniowych przykręcanych świetlówkowych 2x40W- oprawa 1x36W wandaloodporna. 21. Aparaty elektryczne o masie do 2.5 kg- montaż modułów zasilania awaryjnego 2h w istniejących oprawach 22. Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle. 23. Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm. 24. Przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 12.5 mm2 układane w gotowych bruzdach na podłożu innym niż beton. 25. Oprawy oświetleniowe przykręcane (zwykłe) - świetlówkowa do 2x20 W z modułem awaryjnym 2h- doświetlenie klatki schodowej nad spocznikami. 26. Przebijanie otworów śr. 25 mm o długości do 1/2 ceg. w ścianach lub stropach z cegły. 27. Podłączenie przewodów pojedynczych o przekroju żyły do 2.5 mm2 pod zaciski lub bolce. BADANIA I POMIARY 28. Sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia. 29. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy (pomiar pierwszy). 30. Badanie silnika asynchronicznego, klatkowego o mocy do 10 Kw. 31. Sprawdzenie i pomiary obwodów sygnalizacyjnych- sprawdzenie działania modułów zasilania awaryjnego. 32. Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej - pomiar pierwszy. 33. Sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych o 10 punktach- sprawdzenie działania oddymiania klatki schodowej DEMONTAŻE 34. Demontaż tablic rozdzielczych z osprzętem modułowym - 1 rząd osprzętu- centralka Oddymiania. 35. Demontaż urządzeń łączności wewnętrznej przyzywowej (domofon) - tablica przyzywowa- przyciski oddymiania. 36. Wymiana aparatów elektrycznych o masie do 2.5 kg- demontaż czujki dymu z gniazdem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projektem budowlanym opracowany przez firmę Usługi projektowe mgr inż. arch. Marek Paneth z siedzibą w Kędzierzynie Koźlu, 47-220 Kędzierzyn Koźle ul. Dębowa 6/10. Powyższe dokumenty stanowiącą integralną część dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4 000,00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.04.2009 r. do godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi co najmniej na sumę 170 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8/, b) posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 300.000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagany kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/, 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt.IV.1.4.6/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6/, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej cztery zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania modernizacji, remontu bądź budowy obiektu kubaturowego zarówno mieszkalnego, użyteczności publicznej bądź biurowego. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 170 000,00 4 Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: zagęszczarka spalinowa, samochód samowyładowczy, wyciąg, betoniarka wolnospadowa co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5/. W sytuacji w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr III , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5 Wykonawstwo robót Wykonawca może tylko i wyłącznie w zakresie określonym w ofercie powierzyć wykonanie części zamówienia objętego zamówieniem podwykonawcy. Oferent jest zobowiązany w złożonej ofercie złożyć oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9/ 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 3 lata gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WARUNKI SKŁADANIA OFERT. 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości 4 000,00 zł. 1.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2. UWAGA: W przypadku gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr II, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej czterema referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w pkt. III.1.a 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6. 10) Oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia oznaczać będzie, że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ujazd.pl/ w dziale ogłoszenia - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach