Przetargi.pl
Modernizacja poprzez remont Sali Widowiskowej i jej zaplecza w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie oraz zakup wyposażenia

Gmina Perzów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-642 Perzów, Perzów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 61 060 , fax. 62 78 61 509
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Perzów
    Perzów 78
    63-642 Perzów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 61 060, fax. 62 78 61 509
    REGON: 25085520000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja poprzez remont Sali Widowiskowej i jej zaplecza w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie oraz zakup wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane będzie w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie. W ramach prac przeprowadzone zostaną roboty budowlane Sali widowiskowej oraz prace remontowe pozostałych pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Remont Sali widowiskowej i jej zaplecza w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie oraz zakup wyposażenia. Remontem zostaną objęte pomieszczenia takie jak: sala widowiskowa i scena, sala bankietowa (sekcyjna), szatnia, WC (sanitariaty), korytarz, zlokalizowane na piętrze budynku. W pomieszczeniach tych planuje się wykonanie nowych instalacji elektrycznych, w tym oświetlenia i oświetlenia ewakuacyjnego, wentylacji, instalacji p.poż. oraz robót budowlanych rozbiórkowych, montażowych i wykończeniowych, na które nie jest wymaganie pozwolenie na budowę. Niniejsze zamówienie przewiduje także dostawę kotary scenicznej i ekranu z napędem elektrycznym. W ramach zamówienia należy wykonać: I. Wentylacja 1. Sala widowiskowa Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z odzyskiem ciepła poprzez montaż 3 jednostek ściennych o parametrach zgodnych z dokumentacją wraz z niezbędnym osprzętem, sterowaniem i okablowaniem, w tym zasilaniem elektrycznym. 2. Sala bankietowa (sekcyjna) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej poprzez montaż napowietrzaków szt. 1 oraz nasad kominowych szt. 4 o parametrach zgodnych z dokumentacją. 3. WC (sanitariaty) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej wg schematu wspomaganej mechanicznie poprzez montaż 3 wentylatorów łazienkowych i o parametrach zgodnych z dokumentacją wraz z niezbędnym osprzętem, sterowaniem i okablowaniem, w tym zasilaniem elektrycznym. II. Instalacja przeciwpożarowa Wykonanie instalacji p.poż. na piętrze budynku poprzez montaż skrzynki hydrantowej z hydrantem wew. DN 25 oraz niezbędnym wyposażeniem, w tym z wyprowadzeniem pionu instalacji p.poż. rurą stalową DN 50 do kondygnacji parteru budynku. III. Instalacja elektryczna Wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz rozdzielni w zakresie zgodnym z załączonym projektem, w pomieszczeniach: sali widowiskowej sceny, sali bankietowej, WC (sanitariaty), szatni, korytarzu. IV. Roboty Budowlane remontowe rozbiórkowe, montażowe i wykończeniowe 1. Sala widowiskowa i scena a) wykonanie robót rozbiórkowych (dot. części balustrad i antresoli, sufitów, posadzek, stolarki drzwiowej wewnętrznej, stanowiska DJ oraz wyposażenia i elementów dekoracyjnych), b) wykonanie nowego sufitu podwieszanego, pokrycia ścian, robót malarskich wraz z montażem elementów dekoracyjnych i dźwiękochłonnych sceny i sali widowiskowej, c) wykonanie nowego pokrycia podłóg sceny i sali widowiskowej, d) dostarczenie i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej sali widowiskowej, e) dostawa i montaż balustrad antresoli sali widowiskowej, f) dostawa i montaż kurtyny scenicznej z napędem elektrycznym o parametrach zgodnych z dokumentacją oraz ekranu z napędem elektrycznym o wymiarach nie mniejszych niż 180 x 130 cm wraz z niezbędnym okablowaniem, sterowaniem i zasilaniem elektrycznym, 2. sala bankietowa (sekcyjna) a) wykonanie robót rozbiórkowych posadzki, stolarki drzwiowej wew., baru oraz elementów dekoracyjnych ścian i sufitów, b) wykonanie nowego sufitu podwieszanego, pokrycia ścian, robót malarskich sali bankietowej, c) wykonanie nowego pokrycia podłóg sali bankietowej, d) dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej sali bankietowej, 3. Korytarz a) wykonanie robót rozbiórkowych posadzki, stolarki drzwiowej wew. oraz elementów dekoracyjnych ścian i sufitów, b) wykonanie nowego pokrycia ścian i sufitów oraz robót malarskich korytarza, c) wykonanie nowego pokrycia podłóg korytarza, d) dostawa i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej korytarza, 4. WC (sanitariaty) a) roboty rozbiórkowe i demontaż armatury, b) wykonanie niezbędnych prac na instalacji wodno – kanalizacyjnej w celu zamontowania stelaży podtynkowych i misek ustępowych wiszących wraz z kompletnym wyposażeniem, a także wykonanie zabudowy stelaży i uzupełnienia pokrycia ścian płytką ceramiczną, c) roboty malarskie, 5. Garderoba (szatnia) a) wykonanie robót rozbiórkowych posadzki, stolarki drzwiowej wew., b) wykonanie robót malarskich, c) wykonanie nowego pokrycia podłóg, 2.Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie specyfikacji i załączonych dokumentów nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania, Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie konieczne roboty i dostarczyć wszystkie materiały w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie, która będzie zawarta w ramach niniejszego zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 63 8413 0000 0200 0619 2000 0006, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 6 u Pani Agnieszki Smolarek, w opieczętowanej kopercie z dopiskiem : Wadium w postępowaniu na: „Modernizacja poprzez remont Sali Widowiskowej i jej zaplecza w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Perzowie oraz zakup wyposażenia”, a potwierdzoną kserokopię należy w sposób trwały załączyć w ofercie. 4. Nie należy załączać oryginału wadium do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 05.09.2017 r. do godz. 12 15. 6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego, a kserokopia dowodu wpłaty będzie załączone do oferty. 7.Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3-ch dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 9.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 10. Zwrot i zatrzymanie wadium będą się odbywać zgodnie z art. 46 Pzp. 11. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium przez lidera konsorcjum lub jednego z uczestnika konsorcjum w imieniu wszystkich uczestników konsorcjum. 12. W przypadku Wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez jednego z uczestników konsorcjum w treści wadium musi być wyszczególniony pełen skład konsorcjum. 13. Okres ważności wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla spełnienia tego warunku Wykonawca przedkłada dokument, potwierdzający jego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 ), 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik nr 1) 3)parafowany projekt umowy (załącznik nr 8 ), 4)dowód wniesienia wadium (oryginał ), 5)harmonogram rzeczowo – finansowy (zał. nr 12 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach