Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Raszei 1w Toruniu na cele biblioteki.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Raszei 1w Toruniu na cele biblioteki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn Modernizacja pomieszczeń III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Raszei 1 w Toruniu na cele biblioteki. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) zamknięcie otworów w stropie nad piwnicą i parterem pozostałych po rozbiórkach dźwigów gastronomicznych, 2) rozbiórka istniejącej okładziny lastryko oraz usunięcie istniejących warstw posadzek i podkładów, izolacji w remontowanych pomieszczeniach włącznie ze schodami zewnętrznymi, 3) odbicie istniejących tynków, demontaż starej stolarki, wykucie otworów dla nowej stolarki, 4) wykonanie nowych tynków, wykonanie nowych posadzek cementowych, 5) wykonanie ścianek działowych G/K na stelażu z profili metalowych obustronnie podwójnie obłożone płytami grub. 12,5 mm, pomiędzy płytami G/K wypełnienie wełną mineralną akustyczną, 6) wykonanie okładzin z płytek ściennych i posadzkowych, ułożenie płytek na schodach i podestach, 7) ułożenie wykładzin podłogowych, 8) wykonanie robót malarskich, ślusarskich, 9) wykonanie sufitu podwieszonego na ruszcie metalowym wypełnionego płytami prasowanymi z wełny mineralnej o wym. 60 x 60 cm grubości 12 mm, 10) montaż ścian mobilnych, bramek kontroli dostępu oraz ścianek systemowych oraz inne roboty towarzyszące, 11) wymiana instalacji wodociągowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o. wy-konanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z robotami towarzyszącymi, 12) wymiana instalacji elektrycznych i oświetleniowych, 13) wykonanie instalacji teletechnicznych, 14) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania n/w elementów: - system antykradzieżowy książek, system zarządzania budynkiem BMS, UPS CCTV, urządzenia aktywne sieci strukturalnej (panele, listwa zasilająca, acces point, switch, centralka, szafy, panele), - wykonanie konstrukcji wsporczej dla windy zewnętrznej, zagospodarowanie terenu, przeniesienie istniejącego śmietnika, dostawa i montaż windy zewnętrznej, wymiana bramy wjazdowej, wymiana nawierzchni placu manewrowego i chodnika oraz wydzielenie trzech miejsc parkingowych. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Biuro Projektów Budowlanych i Wycen BePeBeWu Sp. z o.o.; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 5. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Uwaga: W związku z wykonywaniem prac na czynnym obiekcie szkolnym Wykonawca powinien tak zorganizować i zabezpieczyć plac budowy oraz prowadzenie robót, aby nie powodowało to utrudnień funkcjonowania obiektu oraz nie stwarzało zagrożeń dla przebywających w nim osób. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 7. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: 19.08.2016 r., zakończenie: 25.11.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - przetarg nieograniczony nr 111/2016: Modernizacja pomieszczeń III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Raszei 1w Toruniu na cele biblioteki. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach