Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego ul. Sienkiewicza i ul. Wazów w Nieporęcie

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 227 670 441
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 227 670 441
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego ul. Sienkiewicza i ul. Wazów w Nieporęcie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Modernizacja oświetlenia ulicy Sienkiewicza w Nieporęcie: Realizacja inwestycji będzie wymagała podłączenia oświetlenia do istniejącego oświetlenia przy ul. Sienkiewicza. W zakres prac wchodzi wymiana słupów z betonowych na aluminiowe 8m, opraw sodowych na ledowe wraz z wysięgnikami. Ilość słupów oświetleniowych – 21 szt., Ilość opraw oświetleniowych – 24 szt., Ilość wysięgników 21 szt., w tym 19 szt. pojedynczych, 1 szt. podwójny, 1 szt. potrójny. W ramach prac należy: - wymienić istniejące słupy betonowe na słupy aluminiowe 8m (kolor do ustalenia z Inwestorem), - zastosować oprawy LED o mocy 55W, - zastosować wysięgniki 1,5 m, kąt wyniesienia 5 st., - zmodernizować szafki oświetleniowe – 3 szt. (dostosować zabezpieczenia do aktualnego obciążenia, zastosować ograniczniki prądu rozruchu, dołożyć ochronę przepięciową. 2) Modernizacja oświetlenia ulicy Wazów w Nieporęcie: Realizacja inwestycji będzie wymagała podłączenia oświetlenia do istniejącego oświetlenia przy ul. Sienkiewicza. W zakres prac wchodzi wymiana słupów z betonowych na aluminiowe 8m, opraw sodowych na ledowe wraz z wysięgnikami. Ilość słupów oświetleniowych – 5 szt., Ilość opraw oświetleniowych – 7 szt., Ilość wysięgników 5 szt., w tym 4 szt. pojedynczych, 1 szt. potrójny. W ramach prac należy: - wymienić istniejące słupy na słupy aluminiowe 8m (kolor do ustalenia z Inwestorem), - zastosować oprawy LED o mocy 55W, - zastosować wysięgniki 1,5 m, kąt wyniesienia 5st.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Pzp): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem „Modernizacja oświetlenia ulicznego ul. Sienkiewicza i ul. Wazów w Nieporęcie”. Wskazane jest dołączenie kopii przelewu do oferty przetargowej. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) informacje dotyczące podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, c) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku vat, d) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest małym, średnim lub dużym przedsiębiorcą. e) formularz cenowy wykonany w formie kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową (podstawę) dla wyceny ewentualnych robót zamiennych, z zastrzeżeniem że w formularzu cenowym musi być uwzględniony koszt wszystkich robót, materiałów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz w niniejszej specyfikacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach