Przetargi.pl
Modernizacja Ośrodka Wypoczynkowego w Rudniku - rozwój bazy turystycznej i noclegowej. Budowa stref rekreacyjno - sportowych. ETAP I

Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Za Basenem 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4625654 , fax. 56 4625654
  • Data zamieszczenia: 2012-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku
    ul. Za Basenem 2 2
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4625654, fax. 56 4625654
    REGON: 00032987500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Ośrodka Wypoczynkowego w Rudniku - rozwój bazy turystycznej i noclegowej. Budowa stref rekreacyjno - sportowych. ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia zrealizowane zostaną: 1. domki letniskowe - powstaną łącznie 23 domki letniskowe w technologii drewnianej -15 na tzw. Campingu 134 oraz 8 na terenie bezpośrednio przy plaży. W ramach projektu zostaną także zmodernizowane ciągi piesze i pochylnie umożliwiające swobodny dostęp do domków także dla rodzin z małymi dziećmi, 1 domek zostanie dodatkowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Domki zostaną przystosowane od 2 dla 4 użytkowników, powierzchnia użytkowa: od ok. 18 do ok. 25 m2, zabudowy od ok. 35 do ok. 37 m2. Dla potrzeb domków zostanie urządzony parking: 9 miejsc parkingowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych. 2. świetlica wypoczynkowa w lekkiej konstrukcji szkieletowej drewnianej z dachem dwuspadowym. Budynek zostanie wyposażony w: aneks kuchenny, łazienkę przystosowaną dla niepełnosprawnych, zasobnik cwu. W świetlicy zostanie wydzielone miejsce na 2 stoły do tenisa stołowego, 2 rowery treningowe, (narciarza ) oraz sprzęt audio-wideo: telewizor plazmowy, odtwarzacz filmów z systemem nagłaśniającym, rzutnik multimedialny. Planowana powierzchnia świetlicy: ok. 76 m2. 3. infrastruktura zewnętrzna - wymiana nawierzchni na głównych ciągach komunikacyjnych, poprawa zieleni i wykonanie nowych nasadzeń, wykonanie nowych elementów małej architektury jak ławki, stojaki na rowery, śmietniki, tablice informacyjne, plansze do gry w szachy. Wykonanie nowej balustrady na tarasie widokowym wraz z nową pochylnią dla osób poruszających się na wózkach. Wykonanie nowego oświetlenia typu parkowyego wraz z częściową iluminacją obiektu. Łącznie powstanie 2 100m2 ciągów pieszych; 3 658,5m2 terenu zielonego; zostaną wykonane elementy małej architektury: 30 ławek, 20 koszy na śmieci, 4 tablice informacyjne, 15 stojaków na rowery, 6 plansz do gry w szachy, 3 stoły do tenisa. Ponadto planowane jest wykonanie instalacji elektrycznej dla projektowanych zamierzeń inwestycyjnych oraz wykonanie oświetlenia terenu: 35 szt. lamp parkowych, iluminacja architektoniczna, monitoring dla bezpieczeństwa użytkowników. 4. budynek socjalno-biurowy - powierzchnia użytkowa 841,60 m2. Budynek zostanie przeznaczony na: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia socjalne w postaci nowych łazienek i przebieralni dla użytkowników plaży /jedna łazienka i jedna przebieralnia zostaną przystosowane dla osób niepełnosprawnych/, pomieszczenie dla matki karmiącej i do przewijania niemowląt, pomieszczenie letniego posterunku Policji Straży Miejskiej i (osobne) dla WOPR wraz z pomieszczeniem pierwszej pomocy wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, magazyny sprzętu wodnego oraz sportowego oraz pomieszczenie warsztatu konserwatora. Dodatkowo zostanie wydzielone pomieszczenie na salę szkoleniową dla uczestników szkoły pływania REKIN. 5. plac do biesiadowania - zostanie wykonana powierzchnia z kostki brukowej betonowej, trawnik biesiadny, a także pergola. Dodatkowo zostaną zakupione kosze - 4 szt., stoły - 15szt., grille ogrodowe -3szt. 6. ogródek jordanowski - wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaszczystej wraz z ogrodzeniem panelowym do korzystania przez użytkowników plaży, wszystkie urządzenia atestowane dla bezpieczeństwa użytkowników, miejsca do siedzenia dla rodziców; ogrodzenie placu zabaw ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci głównie ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo lasu. Ciągi komunikacyjne wykonane z podestów drewnianych, elementy małej architektury w postaci pergoli, ławek, śmietników. Realizację robót oraz plan płatności należy dostosować do harmonogramu prac Zamawiającego: Tabela 1: Harmonogram prac - etapy zadania LP ZAKRES DZIAŁAŃ OKRES REALIZACJI W UJĘCIU MIESIĘCZNYM 1 domki letniskowe 10.2012- 05.2013 2 świetlica wypoczynkowa 10.2012- 06.2013 3 infrastruktura zewnętrzna 09.2013 - 03.2014 4 budynek socjalno-biurowy 09.2013 - 03.2014 5 plac do biesiadowania 03.2014 - 03.2014 6 ogródek jordanowski 04. 2014 -04.2014 Zamawiający zastrzega, iż pierwsza płatność za wykonane roboty może nastąpić po 1.01.2013 r. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego wraz z planem płatności przed rozpoczęciem robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączony na stronie Zamawiającego www.bip.moriw.pl. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena jest ceną ryczałtową zgodnie z definicją podaną w art. 632 kc i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. UWAGA: Zamawiający informuje, iż wyłącza z niniejszego zamówienia następujące elementy ujęte w projekcie budowlanym: 1. Ośrodek Wypoczynkowy UM Grudziądz - Wypożyczalnia sprzętu wodnego - wg. działu A.05. 2. Modernizacja istniejącego pomostu pływającego do użytku przez sprzęt wodny - wg. działu A.06. 3. Zespół boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej: - 9A boisko do piłki ręcznej i mini piłka nożna wym: 20(40m , marginesy :0,90; 2,00 - boisko do koszykówki wym: 15,24/28,65m , marginesy :1,00(1,50 - kort tenisowy wym: 29,78(14,89, marginesy : 3,00(5,00 - 2 x boisko do siatkówki plażowej 9,0(18,0m wydzielone z terenu plaży za pomocą specjalistycznych pasów Szczegółowe informacje wg. działu A.09. 4. Projektowana zadaszona scena dla występów artystycznych - wg. Odrębnej dokumentacji. 5. Projektowane stanowiska siłowni plenerowej o nawierzchni częściowo poliuretanowej. Szczegółowe informacje wg. działu A.09. 6. Projektowane linarium o wysokości 6,0 m. Szczegółowe informacje wg. działu A.09. 7. Projektowana ściana wspinaczkowa o wysokości 6,0 m. Szczegółowe informacje wg. działu A.09. 8. Fontanna pływająca- Szczegółowe informacje wg. działu A.12 9. Remont pomostu - Szczegółowe informacje wg. działu A.12 UWAGA! Z uwagi na powtórzenie postępowania Zamawiający do niniejszego SIWZ załącza wszystkie pytania jakie wpłynęły w poprzednio prowadzonym postępowaniu i udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi -wraz z załącznikami. Pytania i odpowiedzi zamieszczono w Załączniku B: Zbiorcze Zestawienie pytań i odpowiedzi z postępowania MORiW-1K-ZP-2(12 Wszystkie odpowiedzi na pytania są wiążące i mają pierwszeństwo przed pierwotnymi zapisami SIWZ. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 100 000,00 PLN. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed terminu składania ofert. Wadium należy złożyć w miejscu wskazanym w pkt 13 SIWZ. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: PKO BP SA Oddział 1 w Grudziądzu nr konta 56 10205040 0000 6002 0085 6054) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu wadialnego i trwałe złączenie z ofertą. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy a także jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c) termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: - począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, - aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w pkt. 11 SIWZ, d) wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e) oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f) klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości składane jako wadium powinno zawierać: a) zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy a także jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c) termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: - począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, - aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w pkt. 11 SIWZ, d) wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.moriw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach