Zespół Szkół w Płoskini ogłasza przetarg
- Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 43
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 243 13 24 , fax. 0-55 243 13 24
- Data zamieszczenia: 2014-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Płoskini
Płoskinia 43 43
14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-55 243 13 24, fax. 0-55 243 13 24
REGON: 17099020300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zesploskinia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół szkół
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Płoskini - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest; modernizacja oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Płoskini. 2)Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na poszczególne części; Część I - Urządzenie placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Płoskini. Część II - Doposażenie istniejących pomieszczeń sanitarnych oddziału przedszkolnego dla potrzeb dzieci i personelu. Część III - Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Płoskini. 3) Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały określone w formularzach KALKULACJA CENOWA, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części przedmiotu zamówienia. 5)Materiały dydaktyczne, urządzenia placu zabaw oraz inne urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, które należy przedłożyć wraz z dostawą. 6)Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, projektach budowlanych i specyfikacji technicznej odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. 7)W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego, programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 8)Meble dydaktyczne - stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-31/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą. 9) Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem, przedstawione wymiary lub parametry są minimalnymi jakie zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia. 10) Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 11)Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 12)Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedziby Zamawiającego. 13)Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 14)Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 15)Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 16)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, powstały nie z winy Zamawiającego lub nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 17)Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ploskinia-ug.bip-wm.pl, www.zesploskinia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno
Dodano: 2015-05-12 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa/
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa materiałów dydaktycznych do eksperymentów szkolnych do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Biskupiec w podziale na części.
Dodano: 2015-01-22 - Modernizacja 8 oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Grodziczno - IV
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych Gminy Prostki.
Dodano: 2014-11-25 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy Zespole Szkół w Rychlikach: Dostawa pomocy dydaktycznych
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych Gminy Prostki.
Dodano: 2014-10-10 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych Gminy Prostki.
Dodano: 2014-09-25 - Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. /Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Lubawa/
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych Gminy Prostki
Dodano: 2014-09-02