Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie w Paszowice

Gmina Paszowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-411 Paszowice, Paszowice 137
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8701793
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paszowice
    Paszowice 137 137
    59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8701793
    REGON: 00054461600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie w Paszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice jest: 1) Organizacja placu zabaw dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice: wykonanie bezpiecznej nawierzchni na istniejącym placu zabaw, zakup i montaż wyposażenia placu zabaw. Dostosowanie pomieszczeń: toalet. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Paszowice w meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt audiowizualny, sprzęt komputerowy, sprzęt AGD, zakup i montaż rolet okiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty zakupu, dostawy i montażu zamówionych urządzeń i wyposażenia oraz budowy placu zabaw w miejscu lokalizacji. 2) Wszystkie pomoce dydaktyczne i wyposażenie powinno być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 3) Pomoce dydaktyczne, wyposażenie i materiały dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. a. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. b. Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie musi być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. 4) Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. a. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanych pomocy. b. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. tytuły plansz, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie, jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie Wykonawcy asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 11 do SIWZ pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 11 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować, jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności, pomocy dydaktycznych wskazanych w załączniku nr 11, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Wymagania dotyczące robót: a. Wszystkie prace budowlane powinny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zgodnie z poleceniami ustalonymi przez Zamawiającego inspektora nadzoru. b. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej specyfikacji. c. Wykonawca, po wykonaniu robót przygotuje dokumentację powykonawczą oraz kosztorys różnicowy, jeżeli nastąpiły zmiany w stosunku do przedstawionego przedmiaru robot. 6) Wymagania dotyczące materiałów: a. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie. b. Jeśli w przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń, to należy je traktować jako propozycje. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. c. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). W ustalaniu poziomu cen należy uwzględnić maksymalne wartości kategorii przypisane do poszczególnych zadań określone w Załączniku nr 4 - Katalog wydatków kwalifikowalnych do Zasad przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.paszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach