Przetargi.pl
MODERNIZACJA OBIEKTU REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO STAWY STEFAŃSKIEGO - WYKONANIE CIĄGÓW PIESZOJEZDNYCH I PLACU UTWARDZONEGO

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA OBIEKTU REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEGO STAWY STEFAŃSKIEGO - WYKONANIE CIĄGÓW PIESZOJEZDNYCH I PLACU UTWARDZONEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest Modernizacja obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego Stawy Stefańskiego - wykonanie ciągów pieszojezdnych i placu utwardzonego realizowanego według opisu: Ukształtowanie terenu: Teren wymaga wykonania makroniwelacji. Rzędne wysokościowe ścieżek muszą zostać dopasowane do istniejących nawierzchni. Spadki ścieżek skierowane w stronę stawu, przewidziane w obszarze ścieżek i placu utwardzonego wynoszą 0.5-1%. Spadek placu utwardzonego skierowany w stronę południową, wynosi 0.5-1%. Na całej powierzchni ścieżek i placu utwardzonego należy usunąć wierzchnią warstwę nasypów ( gleba, humus ) ok.30cm. Korytowanie ścieżek na głębokość 15-30cm. Dogęścić istniejące podłoże do wskaźnika Is= 0.97. Teren należy wyrównać do rzędnej dna koryta poprzez wykonanie nasypu z gruntu piaszczystego z dokopu. Teren wokół ścieżek objęty robotami ziemnymi obsiać trawą. 3.3.2 Komunikacja Nadrzędnym celem jest poprawa atrakcyjności terenu Stawów Stefańskiego. Projekt zakłada poprawę czystości, usprawnienie komunikacji pieszo-rowerowej, które również spowoduje poprawę bezpieczeństwa na drogach pieszo-rowerowych. Wynikiem założeń projektowane są ścieżki piesze, rowerowe i pieszo rowerowe, plac utwardzony na sprzęt rowerowo-wodny oraz elementy małej architektury. - Ścieżki piesze, rowerowe i pieszo- rowerowe Ścieżki piesze zaprojektowano o szerokości 3m, natomiast ścieżki rowerowe o szerokości 2m. Ścieżki pieszo-rowerowe mają kształt nieregularny. Tam gdzie jest to możliwe ciąg pieszy zostaje odseparowany od ścieżki rowerowej pasem bezpieczeństwa o szerokości 1m bądź większej. Miejscami pas ma kształt nieregularny lub ze względów technicznych jest go brak, dlatego na odcinkach gdzie nie jest możliwe wprowadzenie pasa bezpieczeństwa ścieżki przylegają do siebie lub łączą się tworząc ścieżki pieszo-rowerowe. Ciąg pieszy zwłaszcza w części wschodniej powinien w większości pokrywać się z istniejącymi ścieżkami. Trasę ścieżek rowerowych należy ustalać na podstawie planu zagospodarowania terenu i warunków lokalnych. Zmianę tras ścieżek należy uzgodnić z inwestorem i autorem opracowania. - Roboty ziemne Roboty ziemne realizowane będą polegały na zdjęciu warstwy humusu i istniejącej nawierzchni gruntowej oraz wykonaniu nowego koryta dla nowych ścieżek i nawierzchni utwardzonych. Poziom projektowanych ścieżek należy dopasować do istniejącego ukształtowania terenu. W przypadku natrafienia na grunty nienadające się do posadowienia projektowanych ścieżek i nawierzchni należy dokonać ich wymiany. Wymianę gruntu wykonać z dobrze zagęszczonego piasku lub żwiru, posiadającego wskaźnik jednorodności uziarnienia Cu>7. Najlepszym materiałem na nasypy są grunty kamieniste, żwirowe, piaszczyste i piaszczystogliniaste. Zagęszczenie musi odbywać się warstwami przy użyciu odpowiedniego sprzętu (zgarniarki, równiarki, walce) i pod stałym nadzorem geotechnicznym zgodnie z PN-S-02205. Wskaźnik zagęszczenia Is =0.97. Wskaźnik zagęszczenia w wykopach Is =0.97. Zaleca się odbiór geotechniczny wykopów i nasypów. - Nawierzchnie i konstrukcja ścieżek Ścieżki zostaną wykonane o nawierzchni żwirowo-gliniastej gr. 8cm, asfaltowej, z płyty ażurowej betonowej gr.10cm oraz kostki betonowej gr. 8cm. Nawierzchnie ścieżek zostaną ukształtowane w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni na przyległe tereny zielone w spadkach od min 0,5% do max 1,0%. Szerokości ścieżek: - piesza szer. 3.00m - rowerowa szer. 2.00m - pieszo-rowerowa szer. Od 3.00m Obrzeża oraz chodniki obniżone do poziomu nowej nawierzchni, w celu odpływu wody. Od strony stawów całkowicie zatopić obrzeża i obniżyć o 5 cm powierzchnie trawnikowe dla umożliwienia sprawnego spływu wody. Wykonać I etap prac szczegółowo zaznaczony na planie zagospodarowania terenu i opisany w przedmiarze: NAWIERZCHNIA ŻWIROWO-GLINIASTA Przekrój 1. Nawierzchnia żwirowo-gliniasta Ścieżka piesza, - warstwa żwirowo-gliniasta 8 cm - podsypka z pospółki średnioziarnistej gr.15-30cm zagęszczona do wskaźnika Js =0.98 - istniejące podłoże zagęszczona do wskaźnika Js =0.97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować obrzeża chodnikowe 8 x 30 x 100 cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ 1.Na istniejącej nawierzchni betonowej od wjazdu z ulicy Patriotycznej do mostu południowego pomiędzy stawami - przekrój 2 Ścieżka piesza i pieszo-rowerowa - wymiana nawierzchni betonowej na kostkę betonową z posypką gr.8cm uszlachetniającą - warstwa stabilizująca proj. podsypka cementowo - piaskowa gr.3cm - istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Js =0.97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować obrzeża chodnikowe 8x30x100 cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. 2. Na dojściach do istniejącego pawilonu handlowego przy budynku przystani wodnej (Wakepark) - przekrój 2prim. Ścieżka piesza - proj. kostka betonowa z posypką uszlachetniającą gr.8cm - warstwa stabilizująca proj. podsypka cementowo - piaskowa gr.3cm - proj. podsypka gr. 15-30cm z pospółki średnioziarnistej zagęszczona do wskaźnika Js=0,98 - istniejące podłoże zagęszczona do wskaźnika Js =0.97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować obrzeża chodnikowe 8x30x100 cm ustawione na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. 3. Na mostku północnym między stawami- przekrój 2 Ścieżka piesza - wymiana nawierzchni z kostki brukowej na gr.8cm kostkę betonową z posypką uszlachetniającą - proj. podsypka cementowo - piaskowa gr.3cm - istniejące podłoże Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować krawężnik betonowy najazdowy 8x30x100 cm ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. NAWIERZCHNIA Z PŁYT BETONOWYCH AŻUROWYCH POW. 1382,97m2 1. Na istniejących nawierzchniach nieutwardzonych w rejonie zaplecza budynku przystani wodnej (Wakepark) i placu dla sprzętu rowerowo-wodnego - przekrój 3. - proj. płyty betonowe ażurowe wym. 10 x 40 x 60 cm - proj. podsypka piaskowa zagęszczona do wskaźnika Js=0,98 gr.15cm - istniejące podłoże zagęszczone do wskaźnika Js=0,97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować krawężnik betonowy 15x30x100 cm ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. 2. W miejscu zdemontowanych płyt drogowych ażurowych typu JOMB (od Wakeparku w kierunku południowym do wjazdu z ulicy Patriotycznej ) - przekrój 3prim Ścieżka piesza - wymiana starych istn. płyt na płyty betonowe ażurowe wym. 10 x 40 x 60 cm oraz ułożenie nowych płyt na ubitym gruncie -proj. podsypka piaskowa gr.3cm - istniejące podłoże zagęszczona do wskaźnika Js =0.97 Dla obramowania nawierzchni ścieżek należy zastosować krawężnik betonowy 15x30x100 cm ustawiony na podsypce cementowo-piaskowej gr.5cm. UWAGA: Płyty betonowe ażurowe należy wypełnić trawą i ziemią. OBRZEŻE CHODNIKOWE KRAWĘŻNIK BETONOWY DŁ. 609,23m KRAWĘŻNIK DROGOWY NAJAZDOWY DŁ. 6m 3.3.3 Elementy małej architektury i znaki drogowe Elementy małej architektury stanowią następujące elementy: - ławki z oparciem - 36 szt. - kosze na śmieci - 36 szt. - stojaki na rowery - 10 szt. - tablica informacyjna - 2 szt. Znaki drogowe - słupki - 23szt. - tablice - 46szt. Ławki Ławki z rur stalowych z siedziskiem i oparciem drewnianym lekko odchylonym. Zlokalizowane będą wzdłuż ciągów pieszo-rowerowych. Kosze na śmieci Kosze na śmieci z rur stalowych z obudową drewnianą posiadającą stalowy pojemnik wewnętrzny ocynkowany ogniowo. Posiadające mechanizm umożliwiający obrócenie w osi pionowej kosza i podniesienie górnej klapy osłonowej w celu opróżnienia kosza. Kosze należy ustawić przy ławkach. Stojaki rowerowe Z rur stalowych z pochwytem drewnianym należy usytuować na utwardzonym placu blisko wejścia do Wakeparku. Tablice informacyjne Tablice informacyjne z rur stalowych i tablicy ekspozycyjnej z OSB. Plansze należy wykonać z ocynkowanej blachy powlekanej laminatem chroniącym przed wandalizmem. Usytuowane przy Wakeparku i wejściu na teren Stawu Stefańskiego od strony Patriotycznej. - Znaki drogowe Każdy ze znaków składa się ze słupka z rury stalowej i dwóch tarcz usytuowanych po jednej z każdej strony słupka. Rodzaje znaków: + ścieżka dla rowerów i koniec ścieżki rowerowej 4 szt. + ścieżka dla rowerów po obu stronach słupka 36 szt. + ścieżka dla rowerów i ścieżka pieszo-rowerowa 4 szt. + ścieżka pieszo-rowerowa i koniec ścieżki rowerowej 2 szt. Prace związanie z instalowaniem w/w elementów będą wymagały wykonania kotew, zabetonowania ich w wykopach oraz przekryciem warstwą gruntu zgodnie z wytycznymi producenta. (Lokalizacja obiektów małej architektury wg. rysunku zagospodarowania terenu. Szczegółowa specyfikacja znajduję się w części rysunkowej dokumentacji pt. rysunki poglądowe) 3.4 zestawienie powierzchni - powierzchnia ścieżek pieszych 5530,64 m2 - powierzchnia ścieżek rowerowych 4281,58 m2 - powierzchnia ścieżek pieszo-rowerowych 989 m2 - powierzchnia placu utwardzonego 665,32 m2 na rowery i sprzęt wodny Zakres prac do wykonania został opisany w przedmiarze robót - Etap I - Pozycje od 1 do 35.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach