Urząd Statystyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-950 Wrocław, ul. Oławska 31
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3716400 , fax. 071 3716360
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31 31
50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3716400, fax. 071 3716360
REGON: 00033171900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu budynku Urzędu Statystycznego w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 14 - osuszanie piwnic - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest osuszenie ścian budynku metodą bezinwazyjną i wykonanie tynków renowacyjnych w budynku Oddziału Urzędu w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 14. Zakres prac budowlanych obejmuje między innymi: - montaż odpowiednich urządzeń w obrębie piwnic budynku oddziaływujących na cząsteczki wody zawarte w ścianach budynku i sprowadzenie ich z powrotem do gruntu pod fundamentami budynku; - skucie starych tynków na ścianach piwnic; - neutralizacja podłoża; - wykonanie izolacji poziomych dwuwarstwowych; -wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami; - wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej i montaż mikrowentylacji w oknach piwnic; - wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach piwnic. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym i wykonawczym. 4. Zamawiający informuje, że wykonawcy mogą zapoznać się z projektem budowlanym i wykonawczym w Oddziale Urzędu w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 14 w uzgodnionym wcześniej terminie. 5. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Użyte materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności; 2) wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów; 3) wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp i ppoż. przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr. 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy; 4) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót budowlanych niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego; 5) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót budowlanych w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót; 6) wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku na szkody oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez pracowników wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) przed przystąpieniem do robót budowlanych i w trakcie wykonywania prac wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania zaplecza robót w miejscu uzgodnionym z zamawiającym; powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscu udostępnionym przez zamawiającego; - zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom; zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót budowlanych; - przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż; - dokonania niezbędnych zabezpieczeń terenu robót; za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada wykonawca (kierownik budowy); - utrzymania terenu robót budowlanych w należytym porządku; - zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i odpadów oraz sukcesywne jego wywożenie, a po zakończeniu robót do całkowitego uporządkowania terenu; - prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu, wszelkie prace uciążliwe należy zgłaszać zamawiającemu w celu uzgodnienia godzin pracy - roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie; - realizacji robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania; - prowadzenia dziennika budowy, zgłaszania robót do odbioru. 6. Dobrane przez projektanta systemy osuszania ścian metodą bezinwazyjną, materiały i urządzenia konkretnych producentów zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania (zaproponowania w ofercie) rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są dobrane przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych i eksploatacyjnych materiałów i urządzeń zaprojektowanych, a także będą spełniać funkcje użytkowe materiałów i urządzeń zaprojektowanych oraz posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania określone w przedmiotowych dokumentach. 7. Użyte materiały i urządzenia muszą, co do jakości odpowiadać wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w związku z art. 10 ustawy Prawo budowlane, projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: - za miesięczny pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 złotych brutto; - za miesięczny pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu każdego miesiąca kwotą ryczałtową w wysokości 50,00 złotych brutto; 9. Wybrany wykonawca udzieli zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi: 1) na zamontowane urządzenia w obrębie piwnic budynku - oddziaływujące na cząsteczki wody zawarte w ścianach budynku i sprowadzenie ich z powrotem do gruntu pod fundamentami budynku na okres minimum 20 lat; 2) na roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy; 3) na zastosowane materiały termin gwarancji określi gwarancja producenta, lecz nie mniejsza niż 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy lub daty potwierdzenia usunięcia wad, w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu, którego ściany będą osuszane w celu oceny stanu faktycznego budynku oraz przyszłego terenu robót objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót budowlanych i warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. 11. Zamawiający wyznacza dla wszystkich potencjalnych wykonawców jeden wspólny termin wizji lokalnej obiektu w dniu 26.06.2012 r. o godzinie 12:00. Osobą upoważnioną przez zamawiającego jest Pan Andrzej Fertykowski, tel. 74 88 69 223. 12. Roboty budowlane wykonywane będą w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy w budynku Oddziału Urzędu w Wałbrzychu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godzinach od 16:00 do 22:00 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 7:00 do 22:00. 13. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14. Roboty budowlane w budynku należy wykonywać tak, aby nie uszkodzić istniejących instalacji znajdujących się w budynku. Za wszelkiego rodzaju uszkodzenia istniejących instalacji w trakcie prowadzenia prac budowlanych, wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i jest zobowiązany do ich usunięcia. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/wroc,w menu O URZĘDZIE,opcje Informacje ogólne,w części Zamówienia publiczne US
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ścian zrębowych drewnianego kościoła pw. św. Jana Nepomucena usytuowanego przy al. Dąbskiej na terenie Parku Szczytnickiego we Wrocławiu - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana pokrycia dachowego i remont kominów budynku przy ul. Ks. Gorczycy 2 i Placu Wolności 7 w Sycowie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach użytkowych położonych we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/80/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachu budynku przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w gminnych lokalach mieszkalnych (pustostanach) położonych we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku usługowego przy pl. św. Macieja 5a we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ulicy:Stanisława Worcella 7/1, Ptasiej 32/2, Jana Rubczaka 25A/4, Ołbińskiej 3/5, gen. Józefa Hallera 147/54A. ZZK - WP/3408/93/16
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych przy ul. Mierniczej 24/12, Ołbińskiej 7/9, Łukasińskiego 10/20, Ołbińskiej 20/2, Ołbińskiej 18/10 we Wrocławiu. ZZK - WP/3408/92/16
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych (pustostanów) położonych we Wrocławiu przy ul. Kurkowej 67 i 69 oraz przy pl. Stanisława Staszica 3 i 16 - ZZK-WP/3408/94/16.
Dodano: 2016-07-25 - Remont dachu budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Chmielnej 2 w Chojnowie (Działka nr 352, obręb 4 Miasto Chojnów)
Dodano: 2016-07-22