Przetargi.pl
Modernizacja budynków w Szkole Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie - wymiana pokrycia dachu w budynku dydaktycznym BAZA przy ul. Kłodzkiej

Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-402 Nowa Ruda, ul. Szkolna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 872 30 27 , fax. 0-74 872 30 27
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Nowej Rudzie
    ul. Szkolna 3 3
    57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 872 30 27, fax. 0-74 872 30 27
    REGON: 00069061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7nruda.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynków w Szkole Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie - wymiana pokrycia dachu w budynku dydaktycznym BAZA przy ul. Kłodzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), Zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: 1.projektu budowlanego, 2.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu w budynku dydaktycznym BAZA - dachówka karpiówka podwójnie, przemurowanie kominów przy ul. Kłodzkiej Zamawiający do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na elementy scalone i dni realizacji. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 13.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek do niniejszej SIWZ. Uwaga: 1.Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dania 02.09.2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Z 2004., Nr 202, poz. 2072) dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót. 2.Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z miejscem robót objętych zamówieniem, z całą dokumentacją budowlaną. Powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia 3.Prace budowlano-montażowe muszą przebiegać w sposób umożliwiający działalność szkoły w miesiącach od września do zakończenia realizacji przedsięwzięcia. 4.Jeżeli w dokumentacji budowlanej wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie:dwa tysiące złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BZWBK Oddział Nowa Ruda Nr: 88 1090 2330 0000 0001 0175 7736, w tytule należy podać: Wadium na zadanie pn. Modernizacja budynków w Szkole Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie - wymiana pokrycia dachu w budynku dydaktycznym BAZA przy ul. Kłodzkiej 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 7 w Nowej Rudzie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.nowaruda.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach