Przetargi.pl
Modernizacja obiektu budynku Urzędu Statystycznego w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 14 - wykonanie placu i parkingu

Urząd Statystyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Oławska 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3716400 , fax. 071 3716360
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
    ul. Oławska 31 31
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3716400, fax. 071 3716360
    REGON: 00033171900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu budynku Urzędu Statystycznego w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 14 - wykonanie placu i parkingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu i parkingu przy budynku Oddziału Urzędu w Wałbrzychu przy ul. Mickiewicza 14. Zakres prac budowlanych obejmuje między innymi: -wykonanie odwodnienia parkingu poprzez zainstalowanie koryt odprowadzających wody opadowe do kanalizacji deszczowej; -wykonanie nawierzchni parkingu z kostki betonowej; -wydzielenie miejsc parkingowych, w tym również dla osób korzystających z podjazdu dla osób niepełnosprawnych; -oznakowanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych; -wykonanie wydzielonego miejsca na pojemniki z odpadami komunalnymi. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace ujęte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie budowlanym i wykonawczym. 4. Zamawiający informuje, że wykonawcy mogą zapoznać się z projektem budowlanym i wykonawczym w Oddziale Urzędu w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 14, w uzgodnionym wcześniej terminie - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Andrzejem Fertykowskim, tel. 74 88 69 223, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 13:00. 5. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Użyte materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności; 2) wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów; 3) wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp i ppoż. przy wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr. 47, poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy; 4) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót budowlanych niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego; 5) wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót budowlanych w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót; 6)wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku na szkody oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu przez pracowników wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 7) przed przystąpieniem do robót budowlanych i w trakcie wykonywania prac wykonawca zobowiązany jest do: - zorganizowania zaplecza robót w miejscu uzgodnionym z zamawiającym; powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscu udostępnionym przez zamawiającego; - zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom; zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót budowlanych; - przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż.; - dokonania niezbędnych zabezpieczeń terenu robót; za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada wykonawca (kierownik budowy); - utrzymania terenu robót budowlanych w należytym porządku; - zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i odpadów oraz sukcesywne jego wywożenie, a po zakończeniu robót do całkowitego uporządkowania terenu; - prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy Urzędu, wszelkie prace uciążliwe należy zgłaszać zamawiającemu w celu uzgodnienia godzin pracy; - realizacji robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania; - prowadzenia dziennika budowy, zgłaszania robót do odbioru; 6. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania (zaproponowania w ofercie) rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są dobrane przez projektanta i zagwarantują uzyskanie takich samych lub lepszych parametrów technicznych i eksploatacyjnych materiałów zaprojektowanych, a także będą spełniać funkcje użytkowe materiałów zaprojektowanych oraz posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania określone w przedmiotowych dokumentach. 7. Użyte materiały muszą, co do jakości odpowiadać wymaganiom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie o wyrobach budowlanych wraz z aktami wykonawczymi w związku z art. 10 ustawy Prawo budowlane, projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody - za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający obciąży wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 100,00 złotych brutto. 9. Wybrany wykonawca udzieli zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi: 1) na roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy; 2) na zastosowane materiały termin gwarancji określi gwarancja producenta, lecz nie mniejsza niż 36 miesięcy; licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy lub daty potwierdzenia usunięcia wad, w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy; 10. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu robót objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót budowlanych i warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia; 11. Zamawiający umożliwi wizję lokalną terenu robót, w uzgodnionym wcześniej terminie, - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Andrzejem Fertykowskim, tel. 74 88 69 223, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 - do 14:00; 12. Wykonywanie robót nie może zakłócić pracy w budynku Oddziału Urzędu w Wałbrzychu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godzinach od 16:00 do 22:00 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 7:00 do 22:00; 13. W czasie wykonywania robót budowlanych miejsce prowadzenia robót należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia; 14. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/wroc,w menu o URZĘDZIE,opcje Informacje ogólne,w części Zamówienia publiczne US
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach