Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica

Gmina Stopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-130 Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3779 800 , fax. 0-41 3779 606
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stopnica
    ul. Tadeusza Kościuszki 2
    28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3779 800, fax. 0-41 3779 606
    REGON: 29101078300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stopnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: modernizację nawierzchni dróg i placów gminnych na terenie gminy Stopnica. Zadanie podzielone zostało na 3 części: Cześć I - Modernizacja drogi w miejscowości Borek Droga nr 108 o powierzchni 1002 m2 Droga ma zniszczoną nawierzchnię asfaltową. Długość drogi 284,00 m. Szerokość drogi wynosi 3,20 m. Powierzchnia rozjazdów 93 m² Stan projektowany: Na wymienionym odcinku projektuje się następujące roboty: obustronne czyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni na szer. 20 cm o pow. 114 m² wykonanie warstwy wyrównawczej 75kg/m² w ilości 75,15 ton, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 1002 m². Część II - Modernizacja placu gminnego w Stopnicy: Plac gminny nr 413/2 położony w miejscowości Stopnica przeznaczony do remontu o pow. 564 m2. Plac ma zniszczoną nawierzchnię asfaltową. Stan projektowany: Na wymienionym odcinku projektuje się następujące roboty: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym 0-31,5mm, o grubości warstwy 5 cm na powierzchni 128 m2 w ilości 13,57 t. - wykonanie regulacji wysokości 3 szt. studzienek kanalizacyjnych - wykonania warstwy wyrównawczej 75kg/m² w ilości 42,3 ton, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 564 m². Część III - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kuchary odcinek o długości 480 m: Droga nr 611 w miejscowości Kuchary przeznaczona do remontu o pow. 1312,2 m2. Droga ma zniszczoną nawierzchnię asfaltową. Długość drogi 474 m. Szerokość drogi wynosi 2,7 m. Rozjazd 6 m x 5,4 m Stan projektowany: Na wymienionym odcinku projektuje się następujące roboty: - obustronne czyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni na szer. 20 cm o pow. 192 m² - wykonanie regulacji wysokości studzienek kanalizacyjnych szt. 2 - wykonania warstwy wyrównawczej 75kg/m² w ilości 98,4 ton, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 1312,2 m². Szczegółowy zakres robót określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ (w szczególności w dokumentacji projektowej). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego. Uwaga: Przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego zaleca się aby Wykonawca: - dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. - dokonał szczegółowej weryfikacji określonych wyżej dokumentów, celem ujawnienia ewentualnych nieścisłości lub rozbieżności mających wpływ na cenę złożonej oferty. Cena jednostkowa poszczególnego elementu umowy wymieniona w ofercie musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z SIWZ oraz dokumentacji załączonej do SIWZ jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to między innymi koszty: wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, porządkowych, oznakowania i zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, dozorowania budowy, transportu materiałów i ich składowania, zorganizowania i prowadzenia niezbędnych badań i odbiorów prac geodezyjnych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Dokonując modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: 1. roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji załączonej do SIWZ, 2. roboty zaniechane przez które rozumie się roboty wymienione w SIWZ, a których wykonanie stało się zbędne. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, BHP i P.Poż. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych oraz przy zastosowaniu obowiązujących w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi z materiałów Wykonawcy, które winny być dopuszczone do obrotu w budownictwie i posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną. Wykonawca uzyska we własnym zakresie wszystkie materiały i urządzenia potrzebne do należytego wykonania przedmiotu umowy. Użyte materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości: wymogom dokumentacji, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1186 ze zm.) oraz przepisom ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 215). Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny być fabrycznie nowe, powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty. W wypadku wątpliwości, co do jakości użytych materiałów bądź jakości wykonania robót Wykonawca na żądanie Zamawiającego zleci przeprowadzenie odpowiednich badań niezależnym od Stron umowy biegłym. Powyższe odnosi się także do urządzeń. Wykonanie prac związanych z obsługą geodezyjną w zakresie przedmiotu zamówienia należy do Wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca na własny koszt opracuje projekty techniczne organizacji placu budowy i montażu obiektu oraz zorganizuje niezbędne zaplecze budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku, należy złożyć stosowne oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. W przypadku: podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, podmiotów występujących wspólnie należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach