Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przewozu środkiem transportu sanitarnego

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Czerwona Góra
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 465 240 , fax. 413465567
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
    Czerwona Góra 10
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 465 240, fax. 413465567
    REGON: 29621300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przewozu środkiem transportu sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów, sprzętu medycznego, dokumentacji medycznej i badań. Przedmiot zamówienia: 1. Karetka P-1 (kierowca + ratownik): 1.1. Transport sanitarny samochodem w celu przewozu chorych w zakresie świadczeń medycznych. 1.2. W zakresie świadczeń usług transportu sanitarnego określonego w punkcie 1 jest zapewnienie jednego samochodu sanitarnego zwanego karetką przewozową wraz z kierowcą i ratownikiem medycznym zatrudnionym przez Wykonawcę w godz. 8:30 do 16:30 w dni robocze. Zamawiający wymaga stałego zespołu karetki P-1. 1.3. Transport sanitarny będzie wykonywany przez ekipę składającą się z kierowcy i ratownika medycznego (bez lekarza), samochód ma być wyposażony w trzy miejsca siedzące i nosze zamontowane na stałe (karetka P-1), 1.4. Temperatura wewnętrzna podstawionego samochodu musi być przystosowana do przewozu pacjentów. 1.5. Podstawiony w miejsce wskazane przez Zamawiającego samochód sanitarny będzie wykorzystany do przewozu pacjentów, transportu sprzętu medycznego, dokumentacji medycznej i badań. 1.6. Zamawiający wymaga aby pacjenci przewożeni na badania, konsultacje lub transporty do domu byli odbierani przez załogę karetki z holu przed oddziałem - pacjenci chodzący i na wózkach, a bezpośrednio z sali chorych pacjenci leżący, a po powrocie byli przekazywani bezpośrednio na oddział macierzysty. 1.7. Personel karetki ponosi odpowiedzialność za: 1.6.1 pacjenta przejętego z oddziału na badania do czasu przekazania na macierzysty oddział, 1.6.2 udzielenie w razie potrzeby pierwszej pomocy oraz przestrzeganie zasad reżimu sanitarnego, 1.6.3 przekazaną dokumentację medyczną pacjenta, 1.6.4 bezpieczną jazdę z pacjentem. 2. Karetka P-2 (kierowca + ratownik), karetka P-3 (tylko kierowca – krew), karetka S (kierowca, lekarz i ratownik): 2.1. Transport sanitarny będzie wykonywany przez ekipę składającą się z kierowcy i ratownika medycznego (bez lekarza), samochód ma być wyposażony w trzy miejsca siedzące i nosze zamontowane na stałe (karetka P-2), 2.2. Karetka P-3 z jednoosobową załogą (kierowca) jest przeznaczona do przewozu krwi, 2.3. Karetka specjalistyczna (S) minimum 3 osobowa załoga, składająca się z kierowcy, ratownika i lekarza, 2.4. Wykonawca niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 60 minut po uprzednim wezwaniu telefonicznym potwierdzonym drukiem zlecenia wystawionego przez upoważnionych pracowników Zamawiającego wykonywać będzie usługę wskazaną w zleceniu przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia. 3. Wymagania techniczne dotyczące karetek typu P-1, P-2, P-3 i S: 3.1. Pojazd do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia zapewni Wykonawca. 3.2. Wykonawca wyposaży pojazd w podstawowy sprzęt niezbędny do pracy zespołu wyjazdowego: 3.2.1. środki łączności bezprzewodowej – radiotelefon, 3.2.2. dodatkowe środki łączności bezprzewodowej - telefon komórkowy (dla karetki P-1), 3.2.3. wyposażenie karetki zgodne z wytycznymi Narodowego Funduszu Zdrowia dla wszystkich wersji. 3.3. Pojazdy powinny spełniać wymagania stawiane tego typu pojazdom tj.: homologacja, ważne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, pakiet ubezpieczeń OC, NW, dobry stan techniczny oraz inne wynikające z przepisów obowiązujących na terenie Polski dla tego typu pojazdu aktualizowane w trakcie trwania umowy. 3.4. Oznakowanie pojazdów sanitarnych zgodne z obowiązującymi normami / przepisami. 3.5. Wyposażenie pojazdów w sprzęt medyczny odpowiadający wymogom zawartym w wytycznych Narodowego Funduszu Zdrowia należy do obowiązków Wykonawcy (w tym możliwość dezynfekcji rąk w karetce - wymóg PPIS). 4. Wymagania dotyczące pracowników karetek: 4.1. Kierowcy powinni posiadać wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do prowadzenia wskazanego pojazdu oraz ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie pierwszej pomocy medycznej. 4.2. Ratownicy muszą posiadać dyplom ukończenia wyższej uczelni z tytułem licencjata ratownika medycznego lub dyplom zawodowego ratownika medycznego. 4.3. Lekarz musi posiadać dyplom tytułu lekarza i dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu. 4.4. Podczas pełnienia dyżurów, kierowcy oraz inne osoby wykonujące prace powinni być wyposażeni w ubrania służbowe stosowane przez Wykonawcę, odpowiadające normom oraz identyfikatory. 4.5. Podczas pełnienia dyżurów (karetka stała) „załoga” będąca członkami zespołów wyjazdowych jest podległa osobom wskazanym przez Zamawiającego. 4.6. Dezynfekcja rąk przez załogę karetek ma następować: przed założeniem i po zdjęciu rękawic (zgodnie z zaleceniami WHO). 5. Zamawiający wymaga również: 5.1. Potwierdzania w kartach drogowych pojazdów ilości godzin i kilometrów w danym dniu. Dla karetki typu P-1 – potwierdza pracownik Sekcji Gospodarczej wskazany w umowie. 5.2. Potwierdzenie zrealizowania transportu (wykonania zlecenia), a w szczególności ilości godzin i kilometrów dla karetki typu P-2, P-3 i S – potwierdza lekarz dyżurny Izby Przyjęć lub Pielęgniarka Izby Przyjęć. 5.3. Wskazania osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 5.4. Złożenia dokumentów potwierdzających uprawnienia pracowników, którzy będą realizować umowę oraz dokumentów uprawniających pojazdy do jazdy (przegląd okresowy) i przewozu pacjentów (dowód rejestracyjny). 5.5. Dostarczenia faktur do 5-go dnia następnego miesiąca z załącznikami tj. potwierdzone kopie zleceń wyjazdów dla karetek P-2, P-3 i S oraz zestawienia wyjazdów. 6. Zamawiający informuje, że: 6.1. Za prawidłową realizację zleceń oraz rozliczania miesięcznych wyjazdów odpowiedzialni są pracownicy Sekcji Gospodarczej, 6.2. Poza godzinami pracy za realizację zleceń odpowiada lekarz dyżurny Izby Przyjęć lub wskazana przez lekarza Pielęgniarka, 7. Dodatkowe informacje: 7.1. Dla karetek typu P-2, P-3 i S będą uznane kilometry tylko od miejsca zamówienia do miejsca docelowego. Za kilometry i czas poświęcony na dojazd i powrót koszty ponosi Wykonawca (np. za transport krwi uznamy tylko usługę na trasie: Kielce ul. Jagiellońska (Stacja Krwiodawstwa) – Chęciny ul. Czerwona Góra 10). 7.2. Zamawiający wymaga stabilności ceny przez okres trwania umowy. 8. Do kalkulacji ceny oferty za okres 24 miesięcy należy przyjąć następujące ilości kilometrów, roboczogodzin i godzin postoju: • karetka podstawowa (P-1): P-1 km - 62 318 , roboczogodzin – 4 032 , postój - 1 380,58 godzin • karetka na telefon: - (P-2): km 72 210 , roboczogodzin 3 674,82 - (P-3): km 8 782 , roboczogodzin 414,90 - (S): km 1 782 , roboczogodzin 89,08 9. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi, w celu określenia ceny oferty. Faktyczna ilość usługi określona w km oraz roboczogodzinach , uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu usługi od Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 10. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie (załącznik nr 3 SIWZ) oraz: - wykaże się zezwoleniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach