Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Sandomierza”.

Gmina Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Pl. Poniatowskiego 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8154100
  • Data zamieszczenia: 2024-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sandomierz
    Pl. Poniatowskiego 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8154100
    REGON: 830409927
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Sandomierza”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na „Modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Sandomierza” obejmującej remonty/przebudowy odcinków następujących dróg gminnych: nr 374122T (ul. Słoneczna); 374166T;(ul. Staromiejska); 374041T (ul. Kochanowskiego Jana); 374120T (ul. 15-go Sierpnia); 374145T (ul. Wiejska); 374076T (ul. Obrońców Westerplatte); 374083T (ul. Orzeszkowej Elizy); 374109T (ul. Puławiaków); 374028T (Frycza Modrzewskiego). Wykonane zostaną prace w zakresie m.in.: − roboty rozbiórkowe; − ewentualne niezbędne zabezpieczenia istn. infrastruktury technicznej podziemnej przebudowa infrastruktury technicznej związanej z drogą (korekta lokalizacji wpustów deszczowych wraz ze studzienkami osadnikowymi oraz odcinkami przykanalików);− wbudowanie nowych krawężników betonowych ;− przebudowy zjazdów; − przebudowy/remonty ciągów pieszych, − oczyszczenia / przygotowania istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej;− wbudowania nowego materiału warstwy ścieralnej/wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej(nakładki bitumiczne);- wyznaczenia oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego, instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD);- przebudowa kanalizacji deszczowej;- roboty geodezyjne/pomiarowe.Zadanie uzyskało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót (stanowiące zał. nr 9 do SWZ – Dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały w przedmiarach robót. Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy:1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót;2)wykonać również wszelkie inne prace, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji;3)wykonać dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach.Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:1)Przygotowanie terenu pod budowę;2)Roboty rozbiórkowe;3)Fundamentowanie dróg;4)Roboty w zakresie nawierzchni dróg;5)Oznakowanie pionowe, poziome.Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych . Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z § 1 ust. 8 projektu umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ. Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj. (§ 13 projektu umowy o roboty budowlane stanowiący zał. nr 8 do SWZ).Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 7. 542. 806, 00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach