Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1319T Radlin-Brzechów-Daleszyce.

Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
    Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291087120
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdkielce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1319T Radlin-Brzechów-Daleszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1319T Radlin-Brzechów-Daleszyce na odcinku Brzechów-Daleszyce od km: 6+357 do km: 8+667, długości 2310,00 m.1. Zakres robót obejmuje m. in.:a) roboty rozbiórkowe,b) mechaniczne karczowanie krzaków i poszycia,c) renowacja rowów z namułu gr. 30 cm,d) mechaniczne ścinanie poboczy gr. 10 cm,e) frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 3 cm,f) wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 125 kg/m2 dla obciążenia ruchem KR-1,g) wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla obciążenia ruchem KR-1,h) wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla obciążenia ruchem KR-1,i) remont istniejącego chodnika o pow. 261,00 m2,j) remont przepustów rurowych pod zjazdami z rur PP Ø40cm,k) utwardzenie poboczy i nawierzchni zjazdów kruszywem gr. 12cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 20 000,00 zł. (słownie:dwadzieścia tysięcy i 00/100 zł.).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofertkwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach Velo Bank SA,Nr r-ku: 37 1560 0013 2017 7382 7000 0002z dopiskiem: Wadium - „Remont drogi powiatowej nr 1319T Radlin-Brzechów-Daleszyce”Nr sprawy: PZD.26.34.20233.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium utrzymuje się nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, o których mowaw ust. 3 pkt 3.2-3.4 musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającegowzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjanta (zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem baku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądanie potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniuzapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty).Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu,co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadiumnie może być utrudnione, w szczególnościpoprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwarantalub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia wprzypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawyPzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłatyZamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.7. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy przekazać jako oryginał w postaci elektronicznej.8. Oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji)w postaci elektronicznej opatrzonego podpisem elektronicznym,Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY’’ – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument”.9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach kreślonych w ustawie Pzp.10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonychw ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiednie doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu drogi o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto– na załączniku nr 6 do SWZ,b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, odpowiedni potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej.Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej- na załączniku nr 7 do SWZ.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ww. ust. 2 pkt. 4) zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:1) w przypadku określonym w ww. ust. 2 pkt 4) lit. a) warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie,2) w przypadku określonym w ww. ust. 2 pkt 4 lit. b) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie będą dysponować ww. osobą.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać,że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach