Przetargi.pl
MODERNIZACJA MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA

Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Słowackiego 1a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2323243 , fax. 054 2323625
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej
    ul. Słowackiego 1a 1a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2323243, fax. 054 2323625
    REGON: 00028205600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Muzeum Historii Włocławka 1. Charakterystyka obiektów Siedziba Muzeum Historii Włocławka mieści się w zespole trzech kamienic, które ulokowane są w centralnym punkcie Starego Rynku we Włocławku przy wlocie ul. Szpichlernej na terenie działek 59 i 60 KM 46 we Włocławku. Dwie kamienice od strony Starego Rynku zostały zbudowane w stylu barokowym w końcu XVIII w., a trzecia od strony ul. Szpichlernej w stylu klasycystycznym w XX w. Barokowe kamienice są objęte indywidualnym wpisem do rejestru zabytków - przy Starym Rynku 14: wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/687 (dawny numer 194/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. i przy Starym Rynku 15: wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/686 (dawny numer 195/A) - decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 10.12.1985 r. Ponadto działki nr 59 i 60 KM 46 przy ul. Szpichlernej 17-19 we Włocławku znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej Dzielnicy starego Miasta Włocławka, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A/1560 (dawny numer 279/372/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Bydgoszczy z dnia 30.09.1957 r. Obszar ten obejmuje również teren miasta lokacyjnego (stanowisko archeologiczne nr 6, nr 34 na obszarze 47-48). Na mocy ww. decyzji przedmiotowe budynki oraz obszar objęty wpisem do rejestru zabytków podlegają ochronie prawnej na podstawie art. 7 pkt 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). 2. Zakres prac: Zakres zadania obejmuje roboty wewnętrzne budowlane, elektryczne i sanitarne w trzech kamienicach (bez parterowej przybudówki) a w szczególności: 1) Roboty elektryczne - demontaż tablic i skrzynek, demontaż okablowania p-poż i czujek pożarowych, jonizacyjnych z utylizacją, demontaż okablowania i oświetlenia elektrycznego, wykucie bruzd w ścianach do okablowania i oprzewodowania, montaż rozdzielni głównej bez montażu w ścianie, montaż tablic piętrowych w ścianach, montaż listew naściennych do okablowania p.poż. na drewnie, montaż szyn 3-faz na drewnie w salach wystawowych i ekspozycji, montaż okablowania i oprzewodowania elektr. w listwach, w ścianie bez montażu puszek, opraw, łączników, gniazd i innego osprzętu z wyjątkiem osprzętu dla instalacji teletechnicznej 2) Roboty wod.-kan. z wyposażenie 2 łazienek i nowymi pionami + glazura i terakota. 3) Przebudowa węzła CO. 4) Remont i uzupełnienie podłóg i galerii schodowej. Położenie nowych podłóg w wybranych pomieszczeniach poza salami ekspozycyjnymi. 5) Częściowa naprawa i wymiana tynków wewnętrznych w tym fragmentarycznie renowacyjnych. Częściowe osuszenie ścian parteru łącznie z iniekcją fragmentów ścian nad piwnicami w miejscach wskazanym przez inwestora. 6) Malowanie ścian i sufitów. 7) Wymiana drzwi wewnętrznych i montaż drzwi przesuwnych (przy skosach połaci dachowych) Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarach robót (załącznik nr 13 do cz. I SIWZ). Projekt uzyskał pozwolenie na budowę - decyzja D-60/11 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 22.03.2011 oraz uzgodnienie z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatura we Włocławku - decyzja nr 471/2013 z dnia 04.11.2013 r.) 3. Warunki prowadzenia robót: 1) Realizacja zamówienia odbywać się będzie w obiektach zabytkowych. Należy wykonać prace budowlane zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami BHP i złożoną ofertą. Na terenie budowy musi obowiązywać bezwzględny zakaz używania otwartego ognia i palenia tytoniu. 2) Wszelkie materiały i narzędzia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w: a) ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881) 3) Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: a) Uzgodnieniach i opiniach do dokumentacji projektowej. b) Decyzjach i postanowieniach zawartych w dokumentacji projektowej. c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. (załącznik nr 14 do I cz SIWZ 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy niezbędny do realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) Wszelkie koszty wynikłe z poniesionych przez Zamawiającego strat wskutek nienależytego zabezpieczenia terenu budowy obciążają Wykonawcę w całości. b)Zagospodarowanie placu budowy (np. tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenia i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami BHP i p.poż., umieszczenie tablicy informacyjnej) c) Utrudnienia związane z realizacją zadania. d) Tymczasowe składowisko materiałów na placu budowy. 6) Wywóz i utylizacja odpadów. Należy je wywieźć na legalne wysypisko lub poddać utylizacji przez przedsiębiorstwo posiadające stosowne uprawnienia. Koszt wywozu i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy obciążają Wykonawcę robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i p.poż oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku, a po zakończeniu prac doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób niepowodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektów budowy. 10) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania: -Ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. 2003 nr 47, poz. 401), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120, poz. 1126) - Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych - § 24 ( Dz. U. 2011 nr 165, poz. 987), 11) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy przedstawia § 5 umowy - załącznik nr 2 do cz. I SIWZ 12) Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót w dniu podpisania umowy. Harmonogram staje się wiążący z chwilą jego podpisania przez strony, a jego zmiany w trakcie realizacji robót nie skutkują zmianą treści umowy z zastrzeżeniem, iż zmiany harmonogramu muszą zostać zatwierdzone pisemnie przez Zamawiającego. 4.Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określają: 1) Wyciąg z projektu (załącznik nr 12 do cz. I SIWZ) 2) Przedmiary robót (załącznik nr 13 do cz. I SIWZ) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 14 do cz. I SIWZ)) Zamieszczone STWiOR obejmują wszystkie etapy robót, które były lub będą prowadzone w ramach Modernizacji Muzeum Historii Włocławka. Wykonawca powinien korzystać ze specyfikacji w zakresie objętym przetargiem bieżącego etapu prac - określonym w przedmiarze robót. Dokumentacja projektowa jest materiałem pomocniczym przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Podstawą sporządzenia kosztorysu są przedmiary robót (załącznik nr 13 do cz. I SIWZ) Uwaga: Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w dokumentacji projektowej, i przedmiarze - określenia przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Nazwy mają jedynie na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego materiału lub urządzenia pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w dokumentacji technicznej. 5. Warunki gwarancji: Okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy i rozpoczyna się z dniem podpisania protokółu odbioru końcowego robót, który nie będzie zawierał żadnych uwag, zastrzeżeń co do wad, usterek, itp. przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie siedem tysięcy pięćset złotych) 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MUZEUM ZIEMI KUJAWSKIEJ I DOBRZYŃSKIEJ WE WŁOCŁAWKU RAIFFEISEN BANK POLSKA SA O/WŁOCLAWEK KONTO NR 80 2340 0009 0830 2480 0000 0034. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.11.2013 roku do godz. 8:30. przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewy bankowego (Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego) Zamawiający będzie uważał za skutecznie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu podpisanego i poświadczonego za zgodność z oryginałem, wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) W przypadku wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnym opakowaniu oryginał tego dokumentu - nie bindować i nie zszywać z ofertą. 5) Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert - termin związania z ofertą. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium: w wymaganym: terminie (także na ewentualny przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać a) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego),gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwota gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, e) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy, a mianowicie: -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b)wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy pzp c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono Wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.muzeum.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach