Przetargi.pl
Modernizacja miejsca spotkań mieszkańców w Pludrach

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja miejsca spotkań mieszkańców w Pludrach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja miejsca spotkań mieszkańców w Pludrach, na działce znajdującej się przy ulicy Szkolnej w miejscowości Pludry (woj. opolskie, powiat oleski, gmina Dobrodzień) na działce nr 61, wykonaniu prac instalacyjnych związanych z montażem nowego kotła, wykonaniu instalacji technologicznej CO i sanitarnej w budynku kotłowni, remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej i wentylacji na parterze i piętrze budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1, przystosowujący obiekt do nowych funkcji użytkowania oraz wymiana stolarki okiennej na tym obiekcie. Powyżej opisany przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - w ramach części 1 zamówienia: Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1, - w ramach części 2 zamówienia: Remont kotłowni przy budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1 oraz wymiana stolarki okiennej w wymienionym budynku. 3.1. W ramach części 1 niniejszego zamówienia wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie-budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1, będzie obejmować następujący zakres robót: a) wykonanie instalacji elektrycznych słaboprądowych, b) wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych, c) wykonanie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych o napięciu 230 V, d) wykonanie instalacji elektrycznych siłowych, e) montaż tablicy rozdzielczej budynku, głównej oraz tablic lokalnych, f) montaż złącza kablowego, g) wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych. Uwaga: Część rysunkowa branży elektrycznej załączonej dokumentacji projektowej (pomieszczenia: 1.1. Klatka schodowa 1.2. Sala spotkań, 1.3. Korytarz, 1.4. W.C., 2.1. Klatka schodowa) przedstawia zakres już częściowo wykonany w ramach innego zadania. 3.2. W ramach części 2 niniejszego zamówienia w istniejącym nowo wybudowanym budynku kotłowni przy budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1 planowany jest montaż nowego kotła np. ECO-PLUS na ekogroszek o mocy 75 kW z palnikiem retortowym. Kotłownia będzie dostarczać ciepło do instalacji centralnego ogrzewania oraz dla ciepłej wody użytkowej gromadzonej w podgrzewaczu ciepła o pojemności 500 l. Do regulacji pracy kotła należy zastosować regulator np. typu G-500GECO. Do przesyłu czynnika grzewczego dla c.o. należy zastosować pompy obiegowe - 2 szt. Dla potrzeb uzyskania ciepłej wody należy zastosować pompę ładującą na podgrzewacz wody - 1 szt. oraz cyrkulacyjną - 1 szt. Do ładowania czynnika na wymiennik c.o. należy zastosować pompę ładującą np. ALFA-LAVAL typu CB52-401 - 1 szt. Odprowadzenie wody ze studzienki schładzającej planowane jest poprzez rurę PE o średnicy 50 mm w ziemi na głęb. 1,2 m do zbiornika ścieków. W ramach części 2 niniejszego zamówienia wymiana stolarki okiennej w budynku byłej szkoły podstawowej w Pludrach przy ul. Szkolnej 1, będzie obejmować w szczególności następujący zakres robót: a) wymiana okien drewnianych na PCV o wym.: - 156 x 200/222 (6 szt.), - 75 x 152/161 (2 szt.), - 100 x 167/180 (5 szt.), - 30 x 55/60 (2 szt.), - 92 x 169/181 (3 szt.), - 142 x 164/180 (1 szt.), - 100 x 167/180 (1szt.), - 52 x 95/100 (1szt.), - 138 x 93 (1 szt.), b) wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na obsadzenie podokienników wewnętrznych z PCV (17 szt.), c) montaż (obsadzenie) parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej (21 szt.), d) uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania i odbioru określony jest w dołączonych do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) przedmiarach, projektach oraz specyfikacjach technicznych - dotyczących każdej z wymienionych części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta dot. części 1 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), a oferta dot. części 2 zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 11.03.2014 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (11.03.2014 r.) do dnia 09.04.2014 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach