Przetargi.pl
Modernizacja kuchni Zespołu Szkół Racławice Śląskie

Urząd Miejski w Głogówku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-250 Głogówek, ul. Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4069900, 4069915 , fax. 077 4069906
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Głogówku
    ul. Rynek 1 1
    48-250 Głogówek, woj. opolskie
    tel. 077 4069900, 4069915, fax. 077 4069906
    REGON: 00052938000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kuchni Zespołu Szkół Racławice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty rozbiórkowe Roboty budowlane Instalacja CO. Rozdzielnia Roboty rozbiórkowe Roboty Budowlane Instalacja wodociągowa Instalacja sanitarna Instalacja CO. Instalacje elektryczne Roboty instalacji wewnętrznych Kuchnia Roboty Rozbiórkowe Roboty Budowlane Instalacja wodociągowa Instalacja Sanitarna Instalacje Elektryczne Instalacje CO Roboty instalacji wewnętrznych Obieralnia i pomieszczeń i obróbki wstępnej i dezynfekcji jaj wraz z klatką schodową Roboty Budowlane Instalacje elektryczne Instalacja CO Roboty Instalacji wewnętrznej Magazyn artykułów spożywczych i szaf chłodniczych Roboty budowlane Instalacje elektryczne Instalacja CO Roboty instalacji wewnętrznej Szatnia dla personelu Roboty rozbiórkowe Roboty budowlane Instalacja wodociągowa Instalacja Sanitarna Instalacja CO Instalacje Elektryczne Roboty instalacji wewnętrznych Gabinet pielęgniarki Roboty rozbiórkowe Roboty Budowlane Instalacja sanitarna Instalacja CO Roboty instalacji wewnętrznej WC personelu Roboty rozbiórkowe Roboty budowlane Instalacja Wodociągowa Instalacja sanitarna Instalacja CO Instalacje Elektryczne Wyposażenie Roboty instalacji wewnętrznej Pomieszczenie porządkowe Roboty porządkowe Roboty Budowlane Instalacja CO Instalacje Elektryczne Roboty instalacji wewnętrznych Komunikacja parteru Roboty Rozbiórkowe Roboty budowlane Instalacja wodociągowa Instalacja sanitarna Instalacja CO Instalacje Elektryczne Roboty Instalacji Wewnętrznych Zmywalnia naczyń stołowych i rozdzielnia Urządzenie windy towarowe. 1.Kuchnia pł. ceram. glazura 2,0m 14,20m? 2.Rozdzielnia pł. ceram. 11,30m? 3.Obieralnia i pomieszczenie obróbki wstępnej i dezynfekcji jaj, pł. ceram. glazura 2,0m 4.Klatka schodowa pł. ceram. 5,40m? 5.Magazyn artykułów spożywczych i szaf chłodniczych 4,80m? 6.Szatnia pł. ceram. 2,50m? 7.Gabinet pielęgniarki pł. ceram. 15,40m? 8.W.C. personelu glazura 2,0m 1,80m? 9.Pomieszczenie porządkowe pł. ceram. glazura 2,0m 1,10m? 10.Komunikacja pł. ceram. 8,20m? 11.Stołówka wykł. PCV wg.proj.wnętrz 61,70m? 12.Zmywalnia naczyń stołowych pł. ceram. glazura 2,0m 3,80m? 13.Rozdzielnia (2) pł. ceram. 7,80m? 14.Korytarz pł. ceram. wg.proj.wnętrz - Razem: 139,40m? Wielkości wg załącznika nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000,- PLN (słownie : dwa tysiące PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. /kopię dowodu przelewu należy załączyć do oferty./ 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miejskiego w Głogówku, Bank Spółdzielczy w Głogówku, nr rachunku 358904-000-1-1000-0000-4819-0007. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Wydziale Finansowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Głogówku Rynek 1 parter, pokój nr 14. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześniej, by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art.22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 w/w Ustawy zamówień publicznych. Według formuły spełnia/nie spełnia. 2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Według formuły spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer) 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp 5. wykaz robót budowlanych, zawierający rodzaj, wartość, datę i miejsce wykonania, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie budynku o kubaturze podobnych wielkości /min 2 roboty/ i wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,-PLN./każda/ Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. dokument stwierdzający, że wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami budowlanymi adekwatnymi do przedmiotu zamówienia do obsadzenia następujących stanowisk: kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Wszystkie te osoby winny przedłożyć w ofercie aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Zawodowej Inżynierów. 7. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- PLN 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogowek.ig.pl/webcm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach