Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg
- Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
- Data zamieszczenia: 2010-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
al. J. Piłsudskiego 95 95
05-270 Marki, woj. mazowieckie
tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kuchni z zapleczem i stołówką w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach, ul. Pomnikowa 21, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń kuchni z zapleczem, stołówki wraz z dostawą i montażem urządzeń kuchennych na podstawie dokumentacji projektowej. W ramach modernizacji i remontu pomieszczeń planowane są następujące prace: 1.Zdjęcie wszystkich elementów jak np. drzwi, przeznaczonych do zachowania lub ewentualne zabezpieczenie przed zniszczeniem w trakcie prac budowlanych, zabezpieczenie elementów wyposażenia kuchni przeznaczonych do zachowania. 2.Wykucie bruzd i wykonanie konstrukcji nadproży po obu stronach ściany dla nowych przejść. 3.Wykucie nowych otworów w ścianach nośnych, rozbiórka ścian, likwidacja drzwi, skucie starych płytek z posadzki i ścian, prace rozbiórkowe wg rysunku - rozbiórka. 4.Opukanie i skucie tynków odparzonych na ścianach powyżej linii płytek i z sufitów. 5.Oczyszczenie pozostałego tynku z farb na ścianach powyżej linii płytek, staranne oczyszczenie sufitu. 6.Rozbiórka instalacji: do likwidacji i do ponownego montażu - zabezpieczenie. 7.Zebranie gruzu rozbiórkowego do pojemników (ew. torby) i wywiezienie. 8.Zamurowanie starych przejść, murowanie nowych ścian działowych wg rysunku - zamurowania. 9.Wykonanie konstrukcji nowych schodów do Stołówki i instalacji dla podnośnika, zakup i montaż podnośnika wraz z rejestracją w Urzędzie Dozoru technicznego w Warszawie ul. Radarowa 9 10.Wymiana instalacji wodno -kanalizacyjnej i wykonanie punktów pod urządzenia. 11.Wymiana instalacji elektrycznej i wykonanie punktów pod oprawy i przełączniki. 12.Zdjęcie kratek wentylacyjnych, oczyszczenie. 13.Przygotowanie podłoża pod nowy tynk i ceramikę ścienną i posadzkę. 14.Odtworzenie wypraw tynkarskich. 15.Uzupełnienie tynków na ścianach powyżej linii płytek. 16.Wykonanie izolacji podłoża i ścian w pomieszczeniach mokrych. 17.Klejenie ceramiki ściennej i na posadzkach. 18.Renowacja ościeżnic i drzwi we wszystkich pomieszczeniach. 19.Montaż nowych drzwi. 20.Renowacja okien w pomieszczeniu socjalnym i łazience personelu i montaż parapetów. 21.Montaż baterii, wylewek, kratek i opraw sufitowych i przełączników wg projektów instalacji. 22.Montaż kratek wentylacyjnych. 23.Malowanie ścian i sufitu. 24.Doprowadzenie do porządku - malowanie, czyszczenie, ewentualnie uzupełnienie tynku ścian sąsiadujących lub znajdujących się w zasięgu opracowania projektowego 25.Wykonawca zobowiązany jest do skompletowania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia do użytkowania w ilości 1 oryginał + 2 kopie w tym dokument potwierdzający rejestrację podnośnika w UDT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzrki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ścieżek komunikacyjnych i zagospodarowania terenu wokół biura Nadleśnictwa Zwoleń
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej dz. ewid. Nr 671 w miejscowości Jarentowskie Pole na odcinku od km 0+000 do km 1+400 o długości 1400 mb.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.10.2016 Remont drogi gminnej: ulicy Czerwona Droga w Karczewie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulic: Muzycznej i Kubusia Puchatka w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowę nawierzchni ulicy Kościelnej (odcinek od ulicy Berenta do ulicy Bolesława Prusa) i ulicy Potulickiego w Pruszkowie
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie terenu w ramach zadania- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Czersku
Dodano: 2016-07-27 - Remont wybranych pomieszczeń budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru w budynku przy ul. Frascati 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku przeznaczonego na Warsztaty Terapii Zajęciowej w Starym Lubiejewie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Pniewnik-Stary Świętochów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2201W Nowy Konik - Józefin - Długa Kościelna od km 0+000 do km 0+585, dł. 585 mb
Dodano: 2016-07-26