Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg
- Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
ul. Piastowska 18-20 18-20
45-081 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
REGON: 53163229800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kaplicy grobowej w Rogowie Opolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- pokrycie dachu i gzymsu okapowego - wykonanie krypty grobowej - wymiana stolarki okiennej - odtworzenie kraty do otworu wejściowego na podstawie zdjęć archiwalnych - wykonanie wzmocnienia fundamentów - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii kubełkowej - remont kanalizacji deszczowej - wykonanie częściowego drenażu opaskowego - wykonanie opaski z kostki granitowej na podsypce ze żwiru płukanego - remont stopni wejściowych - przemurowanie spękań ścian i otynkowanie ich - odczyszczenie kamienia wapiennego z zewnętrznych lizen , gruntowanie i impregnacja - wykończenie posadzki we wnętrzu płytkami ceramicznymi - malowanie ścian - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 Ustawy PZP to jest : 6.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 6.5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków - niespełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie musi złożyć Wykonawca: Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 ustawy PZP, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy PZP żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP. W tym celu składa : 7.1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ust 1 i 2 ustawy PZP. (załącznik nr 2 do SIWZ). Do oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 8.1. Oświadczenie w formie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości: minimum 150.000 zł. brutto oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie przedkładając stosowne dokumenty. 8.2. Kwalifikacje kierownika budowy (załącznik nr 4 do SIWZ) Posiada uprawnienia do pracy przy obiektach zabytkowych . Wykonawca załączy do oferty wymagane uprawnienia , kserokopie za zgodność z oryginałem. ( Uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem z przynależnej Izby IiTB ). Wykonawca musi imiennie wskazać Kierownika (Kierowników) budowy, posiadającego uprawnienia do pracy w obiektach zabytkowych i niezbędne uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym zamówienie. 9. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga przedłożenia : 9.1. polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca na dzień przystąpienia do zawarcia umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000 PLN. 10. Ponadto Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył: 10.1. Wypełniony i podpisany druk oferty wraz z oświadczeniami wg wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 10.2. Wypełniony i podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 10.3. Karta gwarancyjna ( załącznik nr 6 do SIWZ). 10.4.. Pełnomocnictwo ( załącznik nr 7 do SIWZ) obowiązkowe dla konsorcjum lub jeśli Wykonawca ustanowił pełnomocnika. Wymagany oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli lub notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27