Przetargi.pl
Modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na modernizację kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice od dnia podpisania umowy do dnia 27 listopada 2017 r. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na nw. części: 1. Część nr 1 obejmuje pozycje związane z: - bezwykopową renowacją kanalizacji deszczowej rękawem z włókna szklanego utwardzonego promieniami UV, - bezwykopową naprawą kanalizacji deszczowej metodą krótkiego rękawa, tzw. pakera do 1 mb, - wykonaniem uszczelnień ślepych przyłączy wkładką kapeluszową o dł. do 20 cm zgodnie z tabelą cen jednostkowych dla cz. 1 zał. nr 12 do SIWZ. 2. Część nr 2 obejmuje: - modernizację kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami /studnie, wpusty/ metodami wykopowymi w nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej na terenie miasta Gliwice wraz z robotami ziemnymi oraz odtworzeniem nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej, - wykonanie kanalizacji deszczowej metodą przewiertu. zgodnie z tabelą cen jednostkowych dla cz. 2 zał. nr 13 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca może składać ofertę tylko na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia. Szczegółowy zakres prac został zawarty w umowie, stanowiącej załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, w programie funkcjonalno-użytkowym dla cz. 1 i 2, stanowiącym załączniki nr 5 i 6 do SIWZ oraz w tabeli cen jednostkowych część 1 i 2 stanowiącej załączniki nr 12 i 13 do SIWZ. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień, jakie mogą zostać udzielone w danym okresie, w szczególności cen. Zamawiający zawrze umowę ramową z Wykonawcami, którzy uzyskają największą ilość punktów w procesie oceny ofert: - dla 1 części z trzema (3) Wykonawcami, - dla 2 części z pięcioma (5) Wykonawcami, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 96 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy cząstkowej (wykonawczej), Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 96 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy cząstkowej (wykonawczej). Zasady udzielania zamówień cząstkowych (wykonawczych) 1. Zamówienia cząstkowe (wykonawcze) udzielane będą Wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa, na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w umowie ramowej. Przepis art. 68 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. W zależności od potrzeb, Zamawiający zaprasza wszystkich Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową, do składania ofert lub przeprowadzenia negocjacji (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym Wykonawcą), na realizację zamówienia cząstkowego (wykonawczego), którego przedmiot jest objęty umową ramową. 3. Zaproszenia do składania ofert/negocjacji wysyłane będą Wykonawcom w formie elektronicznej na adresy e-mail lub na numery faksów. 4. Zamawiający wyznacza termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego na przygotowanie i złożenie ofert, nie krótszy niż 2 dni, licząc od dnia przekazania zaproszenia Wykonawcom. 5. Wykonawcy każdorazowo potwierdzą fakt otrzymania zaproszenia. 6. Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, będą mogli zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Wyjaśnienia zostaną przekazane Wykonawcom w sposób niezwłoczny. 7. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty będą: cena (waga kryterium: 80%) oraz gwarancja (waga kryterium: 20%). 8. Oferta złożona w wyniku zaproszenia, nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. Ceny jednostkowe podane w ofercie na zawarcie umowy cząstkowej (wykonawczej) nie mogą być wyższe od cen podanych w ofercie na zawarcie umowy ramowej. 9. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi ofertę najkorzystniejszą, biorąc pod uwagę kryteria określone w zaproszeniu do składania ofert/negocjacji. 10. Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz zaprosi Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą do podpisania umowy. 11. Zamawiający w zaproszeniach do składania ofert/ negocjacji w celu udzielenia zamówienia cząstkowego (wykonawczego), będzie wymagał wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia (dokładna kwota wadium każdorazowo będzie podana w zaproszeniu do składania ofert). 12. Zamawiający w zaproszeniach do składania ofert/negocjacji na zamówienia cząstkowe (wykonawcze), będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie cząstkowej (wykonawczej). 13. Udzielając zamówienia cząstkowego (wykonawczego), Zamawiający może dokonać zmiany warunków zamówienia w stosunku do określonych w umowie ramowej, jeżeli zmiana ta nie jest istotna. Zamawiający nie może dokonać zmiany kryteriów oceny ofert określonych w umowie ramowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - 288 000,00 (słownie: dwieście osiemdziesiąt osiem tysięcy 00/100) Część 2 - 192 000,00 (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach