Przetargi.pl
Modernizacja i wymiana urządzeń chłodu technologicznego.

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków 300
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 075 7131754
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 075 7131754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: LEŚNICTWO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wymiana urządzeń chłodu technologicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i wymianie urządzeń chłodu technologicznego w Leśnym Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.W ramach robót budowlanych zostaną wymienione 23 agregaty sprężarkowe. Powodem wymiany jest znaczne zużycie techniczne agregatów pracujących na wycofanym z obiegu czynniku chłodniczym R22. Do wymiany zostały zakwalifikowane następujące urządzenia: 1)6 agregatów szaf klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej 0,59 kW typu L Unite Hermetique AEZ 29440T i temperaturze roboczej -5 do +400C; 2)1 agregat szafy klimatyzacyjnej o mocy 7,83 kW typu L Unite Hermetique AEZ 29440T i temperaturze roboczej +10 do +450C; 3)3 agregaty szaf klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej 4,13 kW typu L Unite Hermetique TAH4524T i temperaturze roboczej +10 do +450C; 4)1 agregat wody lodowej o mocy 19 kW i temperaturze roboczej 7/120C; 5)1 agregat przedsionka komór chłodniczych o mocy 7,87 kW typu MT36JG40VE i temperaturze roboczej 00C do +50C; 6)6 agregatów komór chłodniczych o mocy 6,1 kW typu Copeland DLHA-500 i temperaturze roboczej -200C; 7)2 agregaty komór chłodniczych o mocy 7,6 kW typu Copeland CRGQ-0250 i temperaturze roboczej +30C; 8)2 agregaty komór chłodniczych o mocy 6,9 kW typu Maneurop MT40JH4D i temperaturze roboczej +50C. W ramach niniejszego zamówienia zostaną także wymienione agregaty skraplające typu L Unitre Hermetique AEZ 29440T o mocy 0,59 kW wypełnionych czynnikiem R22 na urządzenia tego samego producenta będące odpowiednikiem zaprojektowanym do pracy z nowoczesnym czynnikiem chłodniczym, bezpiecznym dla środowiska typu R404A. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego systemu BMS (systemu rejestracji pomiarów komór chłodniczych) przy wymianie urządzeń w celu standaryzacji czynnika chłodniczego oraz zwiększenia temperatur w niektórych komorach, zwiększenia bezpieczeństwa pracy. Zamawiający przewiduje rozbudowę systemu BMS o dodatkowe punkty pomiarowe z dotychczas nieujętych komór. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1)Projektu wykonawczego - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Projektu budowlano-wykonawczego systemu BMS - załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych systemu BMS - załącznik nr 4 do SIWZ; 5)Przedmiaru robót - załącznik nr 5 do SIWZ; 6)Przedmiaru robót systemu BMS - załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca powinien wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy robót, który jest konieczny z punktu widzenia: wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań. 4)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy liczony od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany. Za dzień wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany będzie uważany dzień podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego stwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy bez wad, bądź protokołu odbioru stwierdzającego należyte usunięcie wad wskazanych w protokole odbioru końcowego. 5)Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy teren placu budowy. 6)Zamawiający informuje, iż prowadzone przez Wykonawcę roboty budowlane będą odbywać się w czynnym obiekcie. 7)Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do rękojmi za wady i gwarancji jakości, zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować, jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej obiektów, w których będą prowadzone roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed terminem składania ofert. 2.Wadium może zostać wniesione w jednej lub następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BGŻ S. A. nr konta: 78 2030 0045 1110 0000 0082 5820 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Modernizację i wymianę urządzeń chłodu technologicznego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji poręczenia, gwarancja poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, 3)kwotę gwarancji poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 9.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach