Przetargi.pl
Modernizacja i wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obiekcie ZSPS i VIII LO, przy ul. Grunwaldzkiej 33/35 w Toruniu - I etap

Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grunwaldzka 33/35
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6602292 , fax. 056 6602292
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcące
    ul. Grunwaldzka 33/35 33/35
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6602292, fax. 056 6602292
    REGON: 00018780800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsps.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obiekcie ZSPS i VIII LO, przy ul. Grunwaldzkiej 33/35 w Toruniu - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania : 1. Kanalizacji sanitarnej wraz ze studzienkami i niezbędnymi podłączeniami, na następujących odcinkach: a / S5 - SP1 - rura PCV typ KG, średnica 250 mm, długość 29,6 m, b / SP1 - SP2 - rura PCV typ KG, średnica 250 mm, długość 21,4 m, c / SP2 - SP3 - rura PCV typ KG, średnica 250 mm, długość 10,7 m, d / SP1 - bud. II - rura PCV typ KG, średnica 200 mm, długość 13,8 m, e / SP2 - 6 - rura PCV typ KG, średnica 200 mm, długość 5,3 m, f / 6 - bud. III - rura PCV typ KG, średnica 200 mm, długość 1,3 m, g / 6 - RS5 - rura PCV typ KG, średnica 150 mm, długość 1,7 m, h / SP3 - bud. IV - rura PCV typ KG, średnica 200 mm, długość 6,6 m, i / SP3 - WP2 - rura PCV typ KG, średnica 200 mm, długość 2,0 m, 2. Rozbiórki nawierzchni w zakresie niezbędnym dla wykonania ww. odcinków kanalizacji wraz z poniesieniem kosztów związanych z obsługą geodezyjną, oznakowaniem i zabezpieczeniem placu budowy. 3. Przejścia przewodu kanalizacyjnego pod drogą dojazdową (nowa nawierzchnia asfaltowa) metodą przewiertu poziomego, przecisku lub inną gwarantującą nienaruszenie nawierzchni istniejącej drogi. 4. Odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. Spełniać warunki art.22 ust.1 i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wykazać się doświadczeniem zawodowym z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna tylko usługi poparte powyższymi dokumentami. 6. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dysponować sprzętem i wyposażeniem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Nie spełnienie warunków, o których mowa w punktach od 1 do 7, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz zaakceptowaniu projektu umowy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 3 niniejszej SIWZ); 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek w ZUS i Urzędzie Skarbowym. 6. Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach od 1 do 6 lub tych którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsps.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach