Przetargi.pl
Modernizacja i remont dróg gminnych na terenie gminy Halinów

Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. Spółdzielcza 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7836020 , fax. 022 7836107
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
    ul. Spółdzielcza 1 1
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7836020, fax. 022 7836107
    REGON: 01326917200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont dróg gminnych na terenie gminy Halinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na utwardzeniu nawierzchni dróg kruszywem drogowym stabilizowanym mechanicznie następujących dróg na terenie gminy Halinów: 1) ul. Dworcowa w m. Cisie nr ew. 290, 212 o dł.920 m; 2) ul. Różana w m. Kazimierów dz. nr ew. 148 dł. 900 m; 3) ul. Zgody w m. Józefin dz. nr ew. 100 o dł. 400 m; 4) ul. Żelazna w m. Długa Szlachecka dz. nr ew. 261 o dł. 1000 m; 5) ul. Pułaskiego w m. Halinów dz. nr ew. 666/1 o dł. 190 m; 6) ul. Leśna w m. Hipolitów dz.nr ew. 332 o dł. 400 m; 7) droga dz. nr ew. 52 i 83 w Grabinie o dł. 570 m; oraz odprowadzeniu wód opadowych poprzez wykonanie jednostronnego rowu przydrożnego w przypadku ulicy Dworcowej w Cisiu, Żelaznej w Długiej Szlacheckiej i Różanej w Kazimierowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 2) przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz którzy : 1) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają doświadczenie gwarantujące wykonanie zamówienia i w tym względzie : w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont, przebudowa lub budowa dróg o długości co najmniej po 500m. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust.1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby samorządu zawodowego; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej po dwie roboty budowlane tj. remont, przebudowa lub budowa drogi o długości co najmniej po 500m, z podaniem ich zakresu, powierzchni wartości, dat wykonania i odbiorców (nazwa i adres zamawiającego ); 5) dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że co najmniej dwie roboty wymienione w wykazie (o którym mowa w pkt 4) zostały należycie wykonane. Z treści referencji musi również wynikać zakres wykonanego zamówienia, kiedy oraz dla kogo roboty były wykonane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach