Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. Chłopickiego 12/12A w Toruniu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. Chłopickiego 12/12A w Toruniu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. Chłopickiego 12/12A w Toruniu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: - zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian piwnic po odkryciu ich i przesuszeniu, remont elewacji ceglanej, - ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz oraz ścian podziemia od zewnątrz do poziomu fundamentów, - wymiana stolarki zewnętrznej oraz wymiana orynnowania i obróbek blacharskich, - docieplenie stropodachu, wymiana pokrycia dachu wraz z naprawą kominów, wymiana instalacji odgromowej, - osuszenie i odgrzybienie zawilgoconych w wyniku pożaru ścian i stropów, - rozebranie istniejących ścianek działowych, drewnianych, - wykonanie nowych lekkich ścianek działowych, - remont klatki schodowej - oczyszczenie spoczników i stopni z kamienia, wymiana lastryka na płytki granitowe, uzupełnienie i malowanie balustrad, malowanie ścian, - wymiana wtórnej oraz renowacja oryginalnej stolarki drzwiowej, - naprawa z częściową wymianą istniejącego tynku, gładzie gipsowe, malowanie, glazura w łazienkach, fartuchy z glazury w kuchniach, - wykonanie podłóg pokoi z paneli, łazienki, kuchnie i przedpokoje płytki ceramiczne, - instalacja c.o. i węzła cieplnego - ciepło z sieci EDF, - wymiana instalacji wod.- kan. w budynku wraz z białym montażem, wodomierze wody zimnej na klatce schodowej, - nowa instalacja gazowa na potrzeby kuchenek 4-palnikowych, gazomierze usytuowane na klatkach schodowych, - wymiana instalacji elektrycznych z umieszczeniem układów pomiarowo-rozliczeniowych na klatce schodowej, - instalacja domofonowa, telewizyjna i telefoniczna, - naprawa i uzupełnienie istniejących kominów dymowych i wentylacyjnych, rozbiórka pieców kaflowych, - roboty zewnętrzne: utwardzenie drogi dojazdowej do budynku, wykonanie chodnika i opaski wokół budynku oraz ukształtowanie i uporządkowanie terenu wraz z odwodnieniem, remont płotu od strony tylnej budynku, plac zabaw. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamowienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wyk. przez Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Drożdżyński; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Termin realizacji zamówienia: Etap I, tj. I klatka schodowa z mieszkaniami i piwnicami: - rozpoczęcie - w dniu przekazania placu budowy - zakończenie - nie później niż 10 tygodni (70 dni) od przekazania placu budowy Etap II, tj. II klatka schodowa z mieszkaniami i piwnicami oraz zagospodarowanie terenu i elewacja: - rozpoczęcie - w dniu przekazania placu budowy - zakończenie - nie później niż 29 tygodni (203 dni ) od przekazania placu budowy, z zastrzeżeniem, iż przekazanie Wykonawcy placu budowy dla Etapu I i Etapu II nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Dopłat (planowany termin podpisania umowy o dofinansowanie - do 15.02.2016 r.). Zamawiający zastrzega również przesunięcie terminu rozpoczęcia przedmiotu umowy - poszczególnego Etapu z powodu opóźnienia w podpisaniu umowy o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Dopłat. Wówczas ulegnie przesunięciu termin zakończenia przedmiotu umowy - poszczególnego Etapu odpowiednio o ilość dni wydłużenia planowanego terminu podpisania umowy o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 203 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony - nr 199/2015: Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. Chłopickiego 12/12A w Toruniu wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi w miesiącach - nie mniej niż 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach