Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń na Centrum Aktywizacji Zawodowej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Andersa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7225210, 7225217 , fax. 076 7225211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Andersa 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7225210, 7225217, fax. 076 7225211
    REGON: 39072980700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.legnica.dolnyslask.pl; www.puplegnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń na Centrum Aktywizacji Zawodowej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i adaptacja pomieszczeń na Centrum Aktywizacji Zawodowej na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty budowlane, - roboty elektryczne, - roboty wod - kan i sanitarne, - roboty teletechniczne. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obejmujący przedmiary robót oraz Załączniku nr 3 SIWZ, gdzie przedstawiono: - projekt wykonawczy budowlany, - projekt wykonawczy elektryczny, - projekt wykonawczy wod - kan, - projekt wykonawczy teletechniczny, oraz - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( roboty budowlane), - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (roboty elektryczne), - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( roboty sanitarne), - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( roboty teletechniczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,czyli którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN (brutto), -Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadająca wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych, posiadająca wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo w zakresie specjalności instalacje sanitarne oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim. 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych, posiadająca wykształcenie techniczne, kierunek budownictwo w zakresie specjalności instalacje elektryczne oraz niezbędne kwalifikacje wymagane prawem polskim. Wykonawca musi wykazać: a)posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. b)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie robót ogólnobudowlanych. Stosownie do art. 36 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1.określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4a do SIWZ. 1.2.określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4b do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;. 4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1. lit. a) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w pkt 7.2.1. lit. b) Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tychże osób. 7.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienie (robota budowlana) została wykonana należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 8.1.2. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Inne wymagane dokumenty: 8.1.Indywidualna kalkulacja wykonawcy, która ma być sporządzona dokładnie na podstawie przedstawionych przez zamawiającego przedmiarów robót (Załącznik nr 2 do SIWZ) i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny za wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będą indywidualną kalkulację wykonawcy, jako załącznik do Oferty. 9.Oferta , która stanowi wypełniony Formularz Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz niżej wymienione dokumenty: 9.1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.legnica.dolnyslask.pl ; www.puplegnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach