Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń II piętra zabytkowego Ratusza Miejskiego w Nowogrodźcu

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660 , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    ul. Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń II piętra zabytkowego Ratusza Miejskiego w Nowogrodźcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i adaptacja pomieszczeń II piętra zabytkowego Ratusza Miejskiego w Nowogrodźcu”. Powierzchnia użytkowa II piętra - poddasza wynosi 361,16 m2 a kubatura poddasza: 2466 m2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: •w obrębie drewnianej więźby wieży obiektu przewiduje się wykonanie nowych lukarn okiennych w połaci od strony południowej, •w obrębie drewnianej więźby dachu obiektu na poddaszu przewiduje się wykonanie systemowych ścianek działowych, •w obrębie drewnianej więźby dachu na poddaszu przewiduje się wykonanie docieplenia połaci dachu wełną mineralną, •w obrębie poddasza przewiduje się wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji grawitacyjnej, instalacji zimnej wody, instalacji ciepłej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji klimatyzacji pomieszczenia sali konferencyjnej. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące elementy:a) roboty rozbiórkowe i demontażowe,b) konstrukcje ścian,c) konstrukcja dachu - wykonanie lukarn w połaci dachowej,d) konstrukcja drewniana,e) impregnacje,f) obróbki blacharskie przy lukarnach, g) konstrukcja stropów podwieszanych i okładziny ścian między konstrukcją drewnianą więźby,h) schody drewniane,i) izolacje cieplne, przeciwwodne i akustyczne,j) tynki i okładziny wewnętrzne,k) ścianki działowe,l) podłoża, posadzki, podłogi,m) stolarka okienna i drzwiowa,n) malowanie,o) instalacje: wodociągowa zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania z rur miedzianych, elektryczne, kanalizacji sanitarnej, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, klimatyzacji z instalacją chłodniczą freonową, odprowadzenia kondensatu z urządzeń klimatyzacyjnych. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do prac do zabezpieczenia przed zniszczeniem obiektu ratusza w związku z wykonywaniem robót oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracowników ratusza i interesantów w czasie trwania prac. Zakres robót zabezpieczających wynikał będzie z przyjętego przez Wykonawcę sposobu organizacji robót i technologii oraz specyfiki obiektu. Wykonawca, zabezpieczy I piętro oraz parter ratusza, przed kurzem oraz ewentualnymi uszkodzeniami. Remont II piętra ratusza odbywał się będzie przy jednoczesnej pracy osób na piętrze i parterze budynku, w związku z tym Wykonawca zapewni stały dostęp do piętra i parteru pracownikom urzędu oraz interesantom. Wszelkie prace związane z modernizacją II piętra ratusza prowadzone będą w taki sposób, aby zminimalizować ich uciążliwość dla pracowników i interesantów. Wykonawca będzie tak planował i przeprowadzał roboty modernizacyjne II piętra ratusza, aby roboty uciążliwe (tzn. roboty głośne – np. wyburzeniowe) prowadzone były po godzinach pracy urzędu. Każdego dnia po zakończeniu prac, w tym także w dni wolne od pracy urzędu, Wykonawca posprząta ciągi komunikacyjne i pomieszczenia w których były prowadzone prace, aby obiekt był przygotowany do użytkowania. Podczas wykonywania robót wykonawca zabezpieczy otwory wentylacyjne w pomieszczeniach urzędu tak, aby ewentualne zanieczyszczenia nie spowodowały awarii sprzętu komputerowego lub nie zabrudziły pomieszczeń biurowych.Zniszczenia powstałe w wyniku niedbałości, braku nadzoru, braku fachowości, złej kolejności wykonywania robót i organizacji prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zniszczeń na swój koszt i doprowadzenie zniszczonego elementu do stanu pierwotnego lub stanu uzgodnionego z Inwestorem.Wszelkie prace związane z ewentualnym wyłączeniem mediów na obiekcie (np. sieć elektryczna, teleinformatyczna itp.) muszą odbywać się poza godzinami pracy urzędu.Po wykonaniu prac związanych z modernizacja II piętra ratusza wykonawca przeprowadzi malowanie klatki schodowej i korytarza na piętrze i parterze ratusza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a)pieniądzu – wnoszone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, jeżeli: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 02 1090 1939 0000 0005 1604 5112. Kopie polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wykonawca składa wraz z ofertą.W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - oznaczenie sprawy: ZP. 271.4.2017 pn.: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń II piętra zabytkowego Ratusza Miejskiego w Nowogrodźcu. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Zgoda wymaga formy pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach