Przetargi.pl
Modernizacja gminnego oświetlenia zewnętrznego (drogowego i parkowego) na terenie Gminy Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja gminnego oświetlenia zewnętrznego (drogowego i parkowego) na terenie Gminy Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja gminnego oświetlenia zewnętrznego (drogowego i parkowego) na terenie Gminy Świebodzin. W ramach zamówienia Wykonawca wykona m.in.: 1.1. Etap 1 - Wymiana źródeł światła, który obejmuje: wymianę istniejących żarówek na żarówki stożkowe i przemysłowe LED - ok. 417 szt. 1.2. Etap 2 - Wymiana lamp, który obejmuje m.in.: a) wymianę lamp (opraw) LED - ok. 775 kpl. opraw, b) wymianę projektorów doziemnych LED - ok. 12 szt. - warunkiem wykonania działań określonych w ppkt a) jest akceptacja wzoru opraw przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; 1.3. Etap 3 - Wymiana słupów oraz lamp, który obejmuje m.in.: a) roboty ziemne, b) demontaż słupów oświetleniowych - ok. 306 szt., c) demontaż wysięgników na słupie, d) demontaż opraw oświetleniowych, e) układanie kabla - ok. 762 m, f) montaż słupów oświetleniowych - ok. 306 szt., g) montaż wysięgników na słupie, h) montaż lamp (opraw) LED, i) prace naprawcze nawierzchni oraz regulacyjno-pomiarowe. - warunkiem wykonania działań określonych w ppkt f), g), h) jest akceptacja wzoru słupów z wysięgnikami oraz opraw przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Szczegółowy zakres zamówienia do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Projektach technicznych i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanych przez INTER KOMPLEX Projektowanie i Kompleksowa Obsługa Budownictwa z Wrocławia oraz w Projekcie budowlanym opracowanym przez Andrzeja Wojciechowicza, które stanowią załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia materiałów rozbiórkowych i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów wraz z kosztami utylizacji, b) wywiezienia słupów metalowych do punktu skupu złomu, c) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, d) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), e) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, f) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru energii elektrycznej, g) wynikające z uzgodnień i warunków m.in. LWKZ itp. h) wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego - droga powiatowa, j) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego bez kosztów zajęcia pasa drogowego - droga gminna, k) prowadzenia badań archeologicznych (nadzoru archeologicznego) przy robotach ziemnych dla obszaru historycznego układu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Świebodzina i uzyskania pozwolenia Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, l) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł, m) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, n) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.04.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Modernizacja gminnego oświetlenia”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Modernizacja gminnego oświetlenia”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy - Etap 1 - załącznik nr 1a-1 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy - Etap 2 - załącznik nr 1a-2 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy - Etap 3 - załącznik nr 1a-3 do SIWZ. 5) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowiązanie zgodnie ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w Oświadczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odrębnie składa Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. 9) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 10) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach