Przetargi.pl
Modernizacja gabinetu laryngologicznego, remont gabinetów POZ i EKG, adaptacja garażu budynku nr 7, remont korytarza piwnicy budynku nr 3, przebudowa murów oporowych budynku nr 6 i 7

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3098284 , fax. 58 3021782
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku
    ul. Kartuska 4/6 4/6
    80-104 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3098284, fax. 58 3021782
    REGON: 19030601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja gabinetu laryngologicznego, remont gabinetów POZ i EKG, adaptacja garażu budynku nr 7, remont korytarza piwnicy budynku nr 3, przebudowa murów oporowych budynku nr 6 i 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: modernizacji gabinetu laryngologicznego, remontu gabinetów POZ i EKG, adaptacji garażu budynku nr 7, remontu korytarza piwnicy budynku nr 3, przebudowy murów oporowych budynku nr 6 i 7. 2. Miejsce robót: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Gdańsku, ul. Kartuska 4/6. a) Modernizacja gabinetu laryngologicznego - dwa pomieszczenia; b) Remont pięciu gabinetów POZ i jednego gabinetu EKG; c) Adaptacja garażu budynek nr 7 oraz wymiana drzwi do budynków nr 5 i 6; d) Remont korytarza piwnicy w budynku nr 3; e) Przebudowa murów oporowych przy budynkach nr 6 i 7; 3. Realizacja zadania etapami: Prace budowlane realizowane po dwa gabinety, po zakończeniu prac w dwóch gabinetach, fakturowanie zakończonego etapu, przerwa dwa dni na przeniesienie gabinetów i przygotowanie następnych pomieszczeń do remontu. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę cenową na całość zadania z zakresami prac jak wyżej w pozycjach od 1 do 5. Fakturowanie zakończonych prac etapami pojedynczo za każdą pozycję w/w zakresów od 1 do 5. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dla pozycji 1 i 2 kosztorys ofertowy zgodny z wszystkimi pozycjami kosztorysu inwestorskiego ślepego oraz dla pozycji od 3 do 5 ofertę cenową według przedmiarów robót - załącznik nr 1. 6. Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. 7. Wykonawca przed złożeniem oferty na wykonanie zadania wykona wizję lokalną obiektu szpitala celem zapoznania się z specyfiką wykonywania robót w czynnym zakładzie służby zdrowia i potwierdzi stosownym pismem/oświadczeniem wykonaną wizytę. 8. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót budowlanych 24 godziny na dobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 5 100,00 zł (pięć tysięcy sto zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: bank BGŻ S.A. w Gdańsku 51 2030 0045 1110 0000 0148 6100 z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy 24/2013/PN 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniądza jest wniesione w terminie, jeżeli bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty oryginału lub kopii polecenia przelewu - nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Zasady zwrotu wadium oraz utraty wadium określają przepisy art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach