Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów - zintegrowanie bazy danych graficznych i opisowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin

Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4120930 , fax. 032 4120931
  • Data zamieszczenia: 2010-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl.
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4120930, fax. 032 4120931
    REGON: 27628500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów - zintegrowanie bazy danych graficznych i opisowych oraz założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Radlin w następującym zakresie: ETAP I 1.Uzupełnienie istniejącej numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej, tak aby zawierała elementy określone w § 28 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. 2.Zmiana numeracji arkusza mapy ewidencyjnej 2 W-R. 3.Zeskanowanie i podpięcie do mapy istniejących materiałów archiwalnych dotyczących położenia punktów granicznych. 4. Dostosowanie oznaczeń działek (16 działek) i użytków (17 użytków)gruntowych do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz przygotowanie kompletu dokumentacji do sprostowania ewidencji i działu I ksiąg wieczystych. 5.Wyjaśnienie pozostałych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów, przygotowanie kompletu dokumentacji do sprostowania ewidencji i działu I ksiąg wieczystych. 6.Wykonanie wyplotów arkuszy mapy aktualnej na dzień oddania operatu. 7.Założenie ewidencji budynków i lokali w wyniku wywiadu terenowego oraz z dostępnych zbiorów informacji źródłowych. 8.Aktualizację treści mapy zasadniczej w zakresie usytuowania i kształtu (obrysu) budynków. 9.Aktualizację konturów użytków gruntowych terenów zabudowanych i zurbanizowanych oraz rolnych zabudowanych. 10.Uzgodnienie pozostałych użytków. ETAP II 11.Wyłożenie projektu operatu opisowo- kartograficznego na okres 15 dni roboczych 12.Aktualizacja operatu o zmiany wprowadzone od złożenia operatu do jego wyłożenia. 13.Udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia. 14.Skompletowanie aneksu do operatu uwzględniającego dostosowanie operatu z modernizacji do zmian zaistniałych od złożenia operatu do pierwszego dnia wyłożenia oraz z rozpatrzenia uwag do operatu. 15.Prawidłowy transfer opracowanych danych do bazy danych - uruchomienie systemu zintegrowanego nie później niż 10 dni roboczych po wyłożeniu. Wykonanie powyższych prac ma na celu dostosowanie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy, które należy wykonać w następujących terminach: ETAP I - do 30 września 2010 roku. ETAP II - do 30 listopada 2010 roku. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II Opis przedmiotu zamówienia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach